ParamedicX5 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Strynefjell altså, nydelig tur ned, men du bør få med trollstigen når du først er så nær Og da må du knipse mer bilder Ja,- vi kjører Tollstien ned igjen søndag formiddag. Håper på bra vær da også. Det er hele 30 grader her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 På vei hjem....mot Oslo Her noen bilder fra Trollstigen. Merk at taket er på, noe som lønner seg da man får fossefallene inni bilen ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Herregud for et nydelig stykke BMW du har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Se der ja Var oppe i stigen selv i går kveld, da blåste det noe helt forferdelig, så du var nok heldigere med været Stigfossen var forøvrig unormalt stor, så du hadde nok fått vaska deg om ikke taket var oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Se der ja Var oppe i stigen selv i går kveld, da blåste det noe helt forferdelig, så du var nok heldigere med været Stigfossen var forøvrig unormalt stor, så du hadde nok fått vaska deg om ikke taket var oppe Ja...sant d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Bli med på treff i Oslo 26.7.?? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 nydelig bil, hva koster vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 nydelig bil, hva koster vidunderet? Listepris inkl. utstyr, modifiseringer og hjul ca 782.000,- Blir vel vurdert solgt for 695.000 inkl. Hartge 20" og 19" v.dekk ferdig reg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 nydelig bil, hva koster vidunderet? Listepris inkl. utstyr, modifiseringer og hjul ca 770.000,- Blir vel vurdert solgt for 695.000 inkl. Hartge 20" og 19" v.dekk engang... Nå må du gi deg. Du har jo nettopp kjøpt vidunderet og så har du tenkt deg ut en selge pris allerede??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 nydelig bil, hva koster vidunderet? Listepris inkl. utstyr, modifiseringer og hjul ca 770.000,- Blir vel vurdert solgt for 695.000 inkl. Hartge 20" og 19" v.dekk engang... Nå må du gi deg. Du har jo nettopp kjøpt vidunderet og så har du tenkt deg ut en selge pris allerede??? Tja...får jeg prisen der, så går den ut porten. Lyst på X5 Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Gærning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Det er ikke annet å gjøre enn å gratulere deg med en gjennomført og rå bil, nok en gang.. Hvorfor du skal bytte ut noe av de peneste interiørlistene som er å få på dagens BMW'er til carbon skjønner jeg ikke, men det er nok bare en smakssak.. Gratulerer så mye og kos deg masse med bilen. Når bestiller du ny bil igjen..? Juli..? Nei, nå er det nok. Denne beholder jeg... Yeah right, hvorfor ligger den på på finn.no nå da. Saltkjelen får kanskje rett han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Det er ikke annet å gjøre enn å gratulere deg med en gjennomført og rå bil, nok en gang.. Hvorfor du skal bytte ut noe av de peneste interiørlistene som er å få på dagens BMW'er til carbon skjønner jeg ikke, men det er nok bare en smakssak.. Gratulerer så mye og kos deg masse med bilen. Når bestiller du ny bil igjen..? Juli..? Nei, nå er det nok. Denne beholder jeg... Yeah right, hvorfor ligger den på på finn.no nå da. Saltkjelen får kanskje rett han. Hehe....ja, huff. Er som med alkoholikere...de nekter for at de har ett problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet: Tir Jun 24, 2008 15:37 : dæven for en flott bil "tradisjonen tro": hvor lenge til du selger denne? Den som skal få kjøpt denne å bla opp med mere enn den er verdt...for denne skal ikke selges. Måtte bare igjennom to E92, for skjønne hva jeg vil ha... Hehe, visste jeg det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Selge allerede.? Hehehehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå