Eksos Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Snakka med BMW forhandler ang sittepute, dette var ute av produksjon, og de kunne ikke anskaffe flere, men fant faktisk noe på GS : 01 52101943651 Trekk pute bmw sport grå/sort 86-87 mod (Org) (0211 ANTHRAZIT) Det er vell faktisk det jeg trenger? Koster 1500, men det får bare gå sin gang, greit med nytt også.. Mtech1 front vurderes enda, om ikke den blir satt på med det første tenker jeg iallefall å anskaffe meg slik at jeg har en på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 GS klarte ikke å få tak i denne sitteputa lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Oh, den svir.. Finner vel alltids et likt brukt sete en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Ikke mange i delskinn gitt, men finner jo alltids en bra stoffstol, spørsmålet er bare hvor mye jeg må punge ut for å kjøpe en stol jeg bare trenger sitteputa av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Kan alltids plukke med noen stoler til deg fra germany:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Jeg ville ikke gjort noe med den fronten der. Synes den leppa var rå. Vet du hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Om du velger å kvitte deg med fronten, send meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Jeg ville ikke gjort noe med den fronten der. Synes den leppa var rå. Vet du hva den heter? Shadowline Limited Edition heter den. Fåes kjøpt på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Kan alltids plukke med noen stoler til deg fra germany:p Kjør på Det er limited lippa som står på ja, passer egentlig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Den første skinnbehandlingen min var ikke allverdens med holdbarhet på, så prøver igjen idag, med bedre produkt Har akkurat rensa seta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Skinnproduktene fra Dynamix kan forøvrig kjøpes på st-import.no , men er ikke lagt til i webshopen ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Og nå gjenstår det bare å vente til sola står opp for å finne ut om resultatet ble bra, eventuelt flekke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Ble det bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Noen updates her i gården? Tror nesten du må selge Alpina felgene til meg når våren kommer! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Noen updates her i gården? Tror nesten du må selge Alpina felgene til meg når våren kommer! : ) Iiiingenting nytt herifra, bilen har stått stille en god stund, og gjør det vell egentlig enda.. Dårlig med gnist etter kjøring med dårlig motorjording, henta den ut fra ett 10ukers langt verksted-opphold igår.. Litt nytt er det jo alltids, har anskaffa meg tårnstiver i motorrommet, diff med brems, og så blir det vell grenrør også på bilen Tror nok alpinafelgene blir på min bil Skinnpleia blei forresten bra, ikke 100% strøkent naturligvis, men med litt øving blir det nok bare bedre og bedre.. skal få knipsa noen bilder av setene så snart bilen er oppe og går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå