Nytern Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Det er smertefullt, men jeg MÅ ha ordentlig lyd i e39en min. Spm er.. Jeg ser det er en forsterker i bagasjerommet. Når jeg kobler uorg spiller, må jeg legge opp høyttledninger på nytt? Kan tenke meg at ihvertfall bakhøytt er koblet til forsterkeren? Hadde vært så gull om det bare var å kjøpe en overgang fra bmwplugg til iso og slenge inn ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg har bestilt ISO overgang nå til min tralle. Blir nok sendt idag eller i morgen. Sjekk rundt på nettet, sett prisen variere fra 150 - 300 for samma pluggen. Jeg kjøpte min hos www.lydibil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvis du har orig. forsterker i bilen skal vel alle høyttalerne være koblet til denne så burde ikke være behov for trekking av nye høyttalerkabler. Men ikke 100% sikker siden jeg selv ikke har forsterker bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st3inar Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 har litt lite med saken å gjør men, skal du selge den originale spillern plus mid'en? (displaygreia) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Om ikke han vil så kan sikkert jeg når jeg får byttet det ut om litt Anyway, den forsterkeren som står i bak. Er den highpower input på eller signal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå