Ballder Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 er stygt redd får å blåse alt me turbo:s Det gjør du lett med presse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 jeg bygger e30 med M30B35 med turbo. blir rundt 400hk i motoren på den også. skal overhale den, men ikke bytte stempler og råder og sånt. de tåler en støykt originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 tøft men hva kan du/dere anbefale av deler som skal byttes for og kjøre med 0.6-0.7 bar ? mange lure spørsmål men lurer så fælt Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Lurer på hvor jeg kan få tak i topp pakning til en grei pris fikk en pm her en gang om en som spørte om jeg skulle være med å bestille fra usa for rundt en 2000kr med arp bolter.finner ikke igjen mellingen men lurer også på om jeg kan bruke orginale strekk bolter ? eller hva er forsjellen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 ARP-bolter tåler vel mer, og kan brukes flere ganger... ser denne tråden er elgammel, noen nye erfaringer rundt trimming av disse motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 ikke ny nei ja har røket et par siden den gang men fy så gøy d er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Røket er par motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Er meget interessert i bilder dersom du har kompressormata m30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Han hadde turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå