Gå til innhold

18"felger Selges til innbruddspris

Bmw mann
 Share

Anbefalte innlegg

4stk 18" felger med nesten ubrukelige dekk. Felgene er kankjørte ( ikke av meg heldigvis).

Dekkene er blitt kjørt med feil luft trykk så korden viser helt innerst på dekket, ellers er dekk dybden bra. Merke på felg vet jeg ikke. Dekk dim er 235 i bredde, 18" , 40 i profil.

Selges 2000kr, ikke under ! Bør hentes.

picture230gr8.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak trusene i klesskapet ditt vel. Hvis du ikke finner de der, prøv www. foran og .com bak 8)

Syns det var unødvendig av deg. Har aldri brukt eller hørt om photobucket. Morsom du :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig....ikke alle som er 100% oppdatert på alt her....men men...er felgene skjeve eller noe?? til e46??

De skal være nokså snor beine, har ikke merket noe kast eller lignende. nå vet jeg ikke bolt sirkel og innpress på e46, men det står det på siden her en plass på hjulspesifikasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, det er sant det, men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvilke felger jeg har på e46'n min...

Gidder ikke legge ut penger på den, men hadde jeg fått felgene for 1000kr hadde jeg kjøpt de likevel :wink:

selges til innbruddspris sto det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det, men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvilke felger jeg har på e46'n min...

Gidder ikke legge ut penger på den, men hadde jeg fått felgene for 1000kr hadde jeg kjøpt de likevel :wink:

selges til innbruddspris sto det :)

Vil si 2000 er innbruddspris for noen 18" jeg. Men ellers takk for de 1000kr, har noen 15" felger som er helt ok du kan få for 1000kr, her er det brukbare dekk for resten av sesongen på, men regner med 15" ikke er intressant for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...