B3KK15 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 neimen så trivelig da. finner du ungene må du gjerne skjære av dem en pungstein for meg. liker ikke folk som gjør sånt.. Yes gleder meg til jeg får navn =))) GLED deg til bassen fra de kickerne.. Jeg har hatt de elementene i e34 sedan selv. Anbefaler deg å bytte til en sterkere dynamo da de tømmer batteriet.. Jeg måtte lade bilen hver natt.. Har du kjøpt orginal kasse fra kicker? Den går inn.. Du må bare sparke den på plass.. Faan akkuratt de 2 tingene jeg var redd for!! Men må sannsynligvis kjøpe ny dynamo uansett så har du link/delenr. til en du anbefaler? Hadde du også 1000w forsterkeren? HVOR vanskelig var det å få den inn? liksom stå på kanten og ta fart sparke eller litt sånn pen sparking? og åssen er det da å få den ut igjen? har sitti i en sedan med 2x10" kicker L5, det var en herlig bass!! gled deg fin bil du har Takker =) Pen E34 du har der Men har du vurdert å få lakket bilen helt ned på kanaler og fangere? Ser utrolig mye bedre ut. Jeg gjorde det på min gamle 525IA og her er resultatet. har vurdert, men har kommet fram til att jeg liker kontrasten. Men skulle gjerne hatt di felgene der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 synd ikke tyvene tok med seg fjærene på bilen din... den er jo skyhigh og uproporsjonal til de grader! Ellers så kunne det blitt en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Grunnet att norge er helt høl i hue når det kommer til biler gidder jeg ikke ta meg bryet og senke den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Hvordan koblet du opp subben som du har i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Subben er vel bare + og - i forsterkern Forsterkern er det heller ikkeno hokus pokus med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Fin bil dette! Tenkt noe på bredfront? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Subben er vel bare + og - i forsterkern Forsterkern er det heller ikkeno hokus pokus med Mener, hvor du strakk kablene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 drog dom gjennom mitten. Og nei ingen brei front =) blir dog xenon 8k i tåkelysa og dioder i park og skiltlys =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Da var anlegg bestilt =) Alpine CDA-105Ri 2stk Hertz ML3000 12" basser Ground Zero 2000.1 forsterker Mb Quart 5,25" framsystem Maximus 2 kanals forsterker + Kabler og en spesial snekkret kasse med batteriplass =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Heiaa =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Fin e34 du har:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 drømmer litt i vente på sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Pynter litt på lysa på bilen =) Når påskeferien er over er det også dioder inni+skiltlys, Xenon 8000k i tåkelys og forhoppningsvis sota ruter helt fram : D 18" dekk kommer på neste lønning og senkefjærer får jeg prøve å få til til sommern =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Fin bil. Liker at du har investert i ML3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå