snabbast Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 på tide å få litt sommerfeeling i bilen, hva skal man laste ned da? ...tips til ny musikk i bilen?
anders87 Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Akon ft. Kardinal Offishall - Dangerous Elisabeth Carew - Destructive Kate Ryan - Ella elle 'la Rick Ross - Speedin edit: Skriveleifer
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Ikke alt som er nytt men....: Muse - Starlight Muse - Plug in baby Weezer - Pork and beans R.E.M. - Hollow man The Rapture - No sex for Ben The Roots - Birthday Girl
-Anders- Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Bubba sparxx - Deliverance. Old som f, men er fet sommerflow i den
Larsinnj Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 N-euro - Noise.. Blir i utrolig godt humør av den sangen.. Vassendgutane - Hytta mi Rolffa - Toppløs Avantasia - Farewell Noen jeg hører mye på vertfall.
marararius Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Vassendgutane - Båtfolk Akon ft. Kardinal Offishall- Dangerous (Som sagt tidligere) Bun B- Another Soldier Vassendgutane - I ei 60 sone + Masse av Alan Jackson, Bon Jovi, Norsk country, osv
maurtin Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 lasta ned Absolute Dance - Move Your Body Autumn 2007 2-CD her forleden dag, mye grei sånn sommermusikk uten at jeg er noen kjempefann av den sjangeren
Frode D Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Ikke for å være frekk, men i mine ører var det sykt mye dårlig musikk som var fåreslått her Årets sommersang for min del som vil bli hørt på Magaluf i to uker fra lørdag av er "DJ Freedom vs Musik - Hang On" Ellers har du "David Tavare - Summerlove"
kazynor Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 nei, nei og atter nei! skal du kjøre i stil, sett på Foo Fighters! ingen over, ingen ved siden. hiv ut cd'ene med syretrance og negerjoik, og sett på ROCK!!!
Hindmost Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 nei, nei og atter nei! skal du kjøre i stil, sett på Foo Fighters! ingen over, ingen ved siden. hiv ut cd'ene med syretrance og negerjoik, og sett på ROCK!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå