EirikL Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 La meg gjette at det ikke er vinterdekk på bilen Ser ut som du kunne trengt en ix akkurat nå Burde sånn sett flytte hjem så jeg fikk skikkelig vinter å bryne meg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 joda er vinterdekk han har på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Er det så mye snø på Bardu ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Vi har vel hatt 10 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjore med bilen i vinter? Bestille hvite blinklys bak og sota DE foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjore med bilen i vinter? Bestille hvite blinklys bak og sota DE foran Den var ikke dum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Er med på hvite baklys, men produseres det til E34 touring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Er med på hvite baklys, men produseres det til E34 touring da? http://www.vparts.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=428 her er de men de har økt prisen fra 1090kr som de kostet i forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Et bilde som er laget i gimp, leking med lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 hoi! det ble ikke litt ekstremt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Nå må du få eu godkjent bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Det har jeg ikke tenkt på Det må jeg få gjort så fort som mulig, vet du om noen plasser hvor de ikke skal ha så sinnsykt mye kronasjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 hoi!det ble ikke litt ekstremt? Det ble ekstremt ja, men det var tenkt sånn Men ser at mye kunne vært gjort bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Sendte deg PM, men du vil ikke svaaare meg...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Karlsonsvogna?? Jajaja, fikk ivertfall en gratis bump da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå