D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Nå ser det endelig ut til at det skjer ting her, har vært masse kluss med både det ene og det andre, men en fordel er jo at masse kilometer er spart og den er ikke kjørt noe særlig i vinter Takst kom på 24000,- for panser og frontrute Så nå er alt opp til værkstedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Bra! Savner å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Det gjør jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Så må du få leketøyet EU godkjent! Håper på å få hilse på bilen for gamletiders skyld, nå når snøen forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Den blir Eu godkjent når skadene er reparert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Gjett hvilken bil jeg kjører i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 muffins 1.6 liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ikke helt riktig Den har faktisk vært min før han kjøpte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe... men for å skåre full pott, må jeg jo si at du kjørte m5en i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Innertier Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 da er det vel snart på tide med noen flere bilder av kjerra også da? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det blir når pansret er tatt, for det hadde de fått transportskade på så de måtte bestille nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Og huseier tar regningen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja Skulle bare mangle Ettersom bilen har stått så ekstremt lenge, så får jeg veldig mye feilmeldinger Hvordan nullstiller jeg dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvordan feilmeldinger? Har utstyr for diagnose\nullstilling jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå