Gå til innhold

Min E34 M5 Touring; Selges

D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sporer litt av men. noen her som har peiling på forskjellene mellom 3,6 og 3,8 m5 motorne? (ikke hvilke som har mest hester) har hørt at 3,6 er mer slitesterk og tåler mer juling enn 3,8. mener jeg har lest noe om det på forumet før en gang men klarte ikke finne det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sporer litt av men. noen her som har peiling på forskjellene mellom 3,6 og 3,8 m5 motorne? (ikke hvilke som har mest hester) har hørt at 3,6 er mer slitesterk og tåler mer juling enn 3,8. mener jeg har lest noe om det på forumet før en gang men klarte ikke finne det igjen.

Det er pisspreik! å henger igjen etter folk som ikke har hatt råd til den største modellen å lever etter "mitt er best" tankegang. samme gjelder e36 m3 3,0 kontra 3,2.

forskjellene mellom motorene er langt mer en bare 0.2 mer og 25hk.

Merkbart bedre drag i 3.8'n kontra 3.6( jeg har prøvd begge)

dvs den DCV har kontra gammelbilen til Gunnar på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, bilen ble faktisk levert med de speilene, men mulig det kun var på de siste utgavene.

540en min har disse speilene, og de er krysset av for som ekstrautstyr i utstyrslista, så det stemmer det du skriver ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å loda litt med den her på Mandag, kom bak en anna 5-serie.. klødde sykt i gassfoten da.. men i frykt for storebror DCV så blei det lite kappkjøring. Artig at alle ser på når du kommer kjøranes forbi hvertfall :P

bittelitt mer power i den enn i 316i'en min og 320'en til sistebror ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...