ifenstad Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg som hadde bilen før Tommy ja. Rå lyd med Eisenmann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Kar på bmwccn som selger nytt Eisenmann til E34 M5: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... x?Id=10721 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Eisennmann stemmer jeg også for samt oransje blinkelys og chromenyrer igjen da er det meste i boks mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 sporer litt av men. noen her som har peiling på forskjellene mellom 3,6 og 3,8 m5 motorne? (ikke hvilke som har mest hester) har hørt at 3,6 er mer slitesterk og tåler mer juling enn 3,8. mener jeg har lest noe om det på forumet før en gang men klarte ikke finne det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tja jeg har og hort at 3.6 taaler mer juling hvia det er trimming med i bildet, men jeg tror man kan trimme mye bare man bytter innmaten i begge motorene Hilser fra Kreta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 sporer litt av men. noen her som har peiling på forskjellene mellom 3,6 og 3,8 m5 motorne? (ikke hvilke som har mest hester) har hørt at 3,6 er mer slitesterk og tåler mer juling enn 3,8. mener jeg har lest noe om det på forumet før en gang men klarte ikke finne det igjen. Det er pisspreik! å henger igjen etter folk som ikke har hatt råd til den største modellen å lever etter "mitt er best" tankegang. samme gjelder e36 m3 3,0 kontra 3,2. forskjellene mellom motorene er langt mer en bare 0.2 mer og 25hk. Merkbart bedre drag i 3.8'n kontra 3.6( jeg har prøvd begge) dvs den DCV har kontra gammelbilen til Gunnar på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Og ja, bilen ble faktisk levert med de speilene, men mulig det kun var på de siste utgavene. 540en min har disse speilene, og de er krysset av for som ekstrautstyr i utstyrslista, så det stemmer det du skriver ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Var ute å loda litt med den her på Mandag, kom bak en anna 5-serie.. klødde sykt i gassfoten da.. men i frykt for storebror DCV så blei det lite kappkjøring. Artig at alle ser på når du kommer kjøranes forbi hvertfall bittelitt mer power i den enn i 316i'en min og 320'en til sistebror ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Det er vel ingen tvil om hvorfor Dan (D.C.V) lengter hjem fra Kreta! Men saa har vi jo en lokal BMW forhandler som nermeste nabo! BMW premium collection! Sinnsykt mye raatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Regner du stiller med nypolert vogn på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 ja han har mye arbeid forran seg for å bare vaske den ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Har du kjoort biln min skitten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 haha! nei vettu ka, den biln der va jo griseskitten når du kom hit med den vi har bare kjørt 2 gang å da va det sol ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Hva skjera? Gjenforening med bilen til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Det skjer ikke så mye med bilen enda pga. mangel på kronasjer, men Eisenmann er høyt oppe på lista Det blir gjenforening til helga ja. Håper det blir fint vær, men yr er ikke like optimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå