Frode D Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Skal ha meg effektanlegg og valget står mellom Scorpion og Eisenmann. Scorpion vet jeg skrues fast, så kom jeg til å tenke på at kanskje Eisenmann må sveises? Er snakk om kun bakpotta. Noen som vet? Er snakk om en E36 328i Coupe BTW. Det står at det er "inkl. mellomrør. Er det i stede for katalysator eller bak til katalysator? Skjønner ikke det siden det kun er en skøyt etter katalysatoren. Feks har jo 318is to deler etter kat. http://www.schmiedmann.no/DisplayProduc ... optimering Takker for ale svar...
Steffan C Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Eisenmannen som jeg hadde på 520'n ble montert med klemmer og i tillegg kun punktet for ekstra feste. Orginal eksos kuttes rett etter mellompotta. Så fester du Eisenmann mellomrør og bakpotte derfra .
Frode D Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Aaah, sånn å forstå. Takker for svar Da tror jeg det blir Scorpion. Har ikke lyst å kutte i org eksosen..
Steffan C Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Jeg ser ikke problemet med å kutte i røret etter mellompotta. Og ihvertfall ikke når det er snakk om å montere Eisenmann. Det eneste riktige på BMW .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå