lloydsb Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Stickers`a var helt ok.. Koed og det i bakruta hva litt diskre så gjøre ikke noe. ///M-Power stickerset tok litt kaka, syntes jeg. Trenger ikke sånnet sticker får å vite, å se at det er en M-bil. Men så er det ikke min m3. Sykt deilig bil uannz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Som sagt tidligere, sinnsykt pen bil, men jeg er også enig i at M powerklistremerket ikke helt passet inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 ble pent dette her terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Alle har heldigvis hver sin mening. hehe men når der eventuelt ser bilen på veien med det på så ser det helt konge ut etter min mening, vingen ble ikke så kjedelig som den var. ble litt mere av den nå. ikke sant Carl Haakon? heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 syns MPower merket var veldi kledeli bak/under vingen men nå elsker jeg sånne merker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Her kommer det noen nye bilder etter et besøk i helgen hos fotograf Marius Aasheim. Flere bilder vil komme etterhvert som han er ferdig med redigere dem. Ble utrolig fornøyd med bildene og vil Takke Marius for utrolig flotte bilder og hyggelig dag rundt på nedre romerike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Å-Fy-Faen-For-En-Bil!!! Den ser bare SÅÅÅ sint ut på det første bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 En ting å si PERFEKT Kule bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Vakert er ordet her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Jævlig fine bilder de tre siste her.. Et smykke av en bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 fytti f... fin bil, fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Meget tøffe bilder av en meget tøff bil!! Siden jeg lovet å ikke nevne de sorte nyrene denne gang så gjør jeg ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Takker for flotte kommentarer, er utrolig fornøyd med bildene selv også. utrolig flink fotograf;) Det der var en snik kommentar mot nyrene mine synes jeg Onkel GO. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Nydelig bil og bilder! Likte spesielt det første bildet godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Smukke bilder ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå