B_haugland Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Fet bil du har der, virker strøken Likte utrolig godt det siste bildet her, stilige nyanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Takker for det E.D.H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Fet bil du har der, virker strøken Likte utrolig godt det siste bildet her, stilige nyanser Takker for det. ja den begynner å bli ganske så strøken nå gitt tror jeg. tror ikke det er så mye som mangler på den nå. hehe ja det siste bilde ble utrolig bra. bilen kom godt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 tynne streker? passer myye bedre da:) vil gjerne vite et ja:) har du spacere? ligger hjula i et med hjulbuen liksom? du satt inn bilen din tidlig:P er nesten en månde igjen jo:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 hvor kjøpte du felgene? jeg har tenkt til å kjøpe meg BBS RS men sliter med å finne noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg kjører med spacere forann. 6 mm kjøpte mine fra tyskland jeg av en privatperson. Er ikke tidlig det da. første snøfall kom rett oppi lia her for 2 uker siden den. så klart den smeltet men den har allerede falt så da setter jeg den like godt bort. har ikke tid om dgaen til å kjøre noe helelr for jobber så mye, så jeg får rå til det som skal kjøpes til bilen denne vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hehe, nei da er det ikke tidlig! tenkte ikke på at du kanskje hadde snø, er nemlig ikke det her enda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hehe nei bor litt mere sør du. hehe. ligger ikke snø her ende, men første snøfallet har falt. men men snart kommer våren. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Sjekk e-posten din, så får du bestemme selv om du vil legge det ut eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
søren m3 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Fede fælge er vild med den guldfarve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Utrolig fine bilder du tar, og med den bilen da. Bedre enn dette kan det ikke bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Utrolig fine bilder du tar, og med den bilen da. Bedre enn dette kan det ikke bli. Takker. For se om jeg får lurt ut noen flere her på forumet for litt fotografering til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Da har jeg fått et nytt bilde av min gode snille fotograf. Så da deler jeg bilde gledelig med dere andre her. håper dere liker det... å som sakt kom på Gatebil messa på Lillestrøm 6-8 mai for der kommer bilen til å stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Takker carlllll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå