Larsegutt Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 med fare for repost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Haha, genialt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hahahaha, er det der V-ting gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Stemmer det http://www.v-ting.com/ Ikke se BMW, ble litt lei meg da de slapp den stakkars E30`en ned en fjellskrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 HAHAHA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Bare så gnistskura står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Haha, rått!!! Råeste filmen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hehe, gale folk! Ser ut som dekket på taket er skrudd fast og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 "har jeg glemt no tru" hahahahahaha sjekk denna samma folka haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Nesten like bra, men manglet politiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 "syns det går litt seint i dag" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 HAHAHAHAHAA HElt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 jævli bra den derre:P de har mange gøye hehe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 He-he: "Hvor har dere vært og kjørt nå da?" Jeg har forøvrig en mistanke at man en gang brukte slike gule dresser som sett i denne videoen, på ramme alvor. Og mens vi snakker om alvor: Filmen har en advarsel som sier: "Kids, ikke gjør som oss! Vi gjør dette under strenge sikkerhetstiltak." Jeg lurer litt på hva disse sikkerhetstiltakene består i - bortsett fra å kjøre uten sikkerhetsbelte slik at man lettere kan komme seg ut av bilen hvis noe skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå