Gå til innhold

Ooppgradere Bimmers.no??

batteri
 Share

Anbefalte innlegg

Mener du gamle foruminnlegg, eller resten av siden? Når det kommer til foruminnlegg er det jo viktig å ta vare på så mye som mulig, slik at man kan gå tilbake for å finne info om noe uten å lage en ny tråd hver gang.

At det er mye gammel informasjon her bidrar lite til at siden går sent. Det er det andre ting som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingard svarte på posten til trådstarter, bmw89.

Er mange tråder ang dette temaet nå. Og som trådstarter skriver, så kan vi ikke begynne å slette tråder fordi de er gamle. Mye bra info som ligger rundt omkring. Forsiden syns jeg er helt grei, ikke noe å utsette der. Det er den nedsatte hastigheten i "rush-tiden" her inne som ødelegger for bimmers.

Kronerulling har blitt foreslått ved hver ny "bimmers er treig" - tråd, men ikke noe skjer. Jeg spytter gjerne, som sagt før, i noen kroner for at bimmers.no skal rulle fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Gunnar har mye å gjøre om dagen, og har dessverre ikke så mye tid til å drive bimmers.no som før.

Så en erstatter for Gunnar i den travle tiden hadde sikkert ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart det blir mange tråder, når det istedet for å søke opp å bruke nye tråder, bare blir laget nye tråder?

Dessuten har prosjektforumet eksplodert, og der er det nok av bildetunge prosjekter.

Som skrevet ovenfor er det en superside, som også har sine begrensninger. Er mye å ta tak i, men siden fungerer d helt fint. Jeg klager ikke. Tjeneste er gratis, så kanskje andre også burde finne seg i å akseptere noe "dødtid" når de bruker en så bra tjeneste som er gratis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken reklamen eller månedens bil har noe med hastigheten her inne å gjøre. Det er kun forumet som tar kapasitet av betydning.

Sletting av gammelt materiale er dumt og tidkrevende, ihvertfall om man skal filtrere ut det som er verdt å ta vare på.

Jeg vil ikke ha en kronerulling fordi jeg ikke har tid til å følge det opp for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være noen som sitter på en Lyse linje med server ellernoe som kan hjelpe litt til?

jeg har 15mbit opplastning og server, men vet ikke hvor lenge jeg skal ha den..

Foreldrene mine har Lyse-linje, men Lyse er ikke interesserte å ha siten på en privatlinje. De må anskaffe seg bedriftsabonnement hvis det skulle gå. Lyse-idiotene mener det er en kommersiell side.

Uansett er det ikke linja som er treg. Jeg leier serverplass (bedrift) hos TDC Song kun for bimmers.no, så den duger - det er hardwaren som sliter.

Har et alternativ som vil testes ut nå, men er det noen som har en bra maskin å donere, så gi lyd. Men det holder ikke med noe gammalt ræl lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...