batteri Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 jeg liker denne siden men ting går for sakte for det er alt for mye gammel info som fortsatt står lagret synes jeg, kan finne ting for 2 år siden f eks hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 hva jeg syns om at du kan finne info fra flere år siden? kan være kjekt det.... søk på forumet og du vil finne flere tråder om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 kunne endra litt på startsiden ja. og vert litt raskere. men han som driver denne driver den bare som hoby så er måte på hva vi kan kreve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Mener du gamle foruminnlegg, eller resten av siden? Når det kommer til foruminnlegg er det jo viktig å ta vare på så mye som mulig, slik at man kan gå tilbake for å finne info om noe uten å lage en ny tråd hver gang. At det er mye gammel informasjon her bidrar lite til at siden går sent. Det er det andre ting som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 jeg mener ikke gamle innlegg. men forsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Ingard svarte på posten til trådstarter, bmw89. Er mange tråder ang dette temaet nå. Og som trådstarter skriver, så kan vi ikke begynne å slette tråder fordi de er gamle. Mye bra info som ligger rundt omkring. Forsiden syns jeg er helt grei, ikke noe å utsette der. Det er den nedsatte hastigheten i "rush-tiden" her inne som ødelegger for bimmers. Kronerulling har blitt foreslått ved hver ny "bimmers er treig" - tråd, men ikke noe skjer. Jeg spytter gjerne, som sagt før, i noen kroner for at bimmers.no skal rulle fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hva er det som trengs for at Bimmers.no skal kjøre bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 men hva men den måndens bil greiene og den lys reklamen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Tror Gunnar har mye å gjøre om dagen, og har dessverre ikke så mye tid til å drive bimmers.no som før. Så en erstatter for Gunnar i den travle tiden hadde sikkert ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Er ikke rart det blir mange tråder, når det istedet for å søke opp å bruke nye tråder, bare blir laget nye tråder? Dessuten har prosjektforumet eksplodert, og der er det nok av bildetunge prosjekter. Som skrevet ovenfor er det en superside, som også har sine begrensninger. Er mye å ta tak i, men siden fungerer d helt fint. Jeg klager ikke. Tjeneste er gratis, så kanskje andre også burde finne seg i å akseptere noe "dødtid" når de bruker en så bra tjeneste som er gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 men hva men den måndens bil greiene og den lys reklamen ? Lys reklamen har kanskje noe med bimmers.no shopen og gjøre? Så den blir nok. Men månedens bil kunne godt vært byttet ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Verken reklamen eller månedens bil har noe med hastigheten her inne å gjøre. Det er kun forumet som tar kapasitet av betydning. Sletting av gammelt materiale er dumt og tidkrevende, ihvertfall om man skal filtrere ut det som er verdt å ta vare på. Jeg vil ikke ha en kronerulling fordi jeg ikke har tid til å følge det opp for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Det må da være noen som sitter på en Lyse linje med server ellernoe som kan hjelpe litt til? jeg har 15mbit opplastning og server, men vet ikke hvor lenge jeg skal ha den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Det må da være noen som sitter på en Lyse linje med server ellernoe som kan hjelpe litt til?jeg har 15mbit opplastning og server, men vet ikke hvor lenge jeg skal ha den.. Foreldrene mine har Lyse-linje, men Lyse er ikke interesserte å ha siten på en privatlinje. De må anskaffe seg bedriftsabonnement hvis det skulle gå. Lyse-idiotene mener det er en kommersiell side. Uansett er det ikke linja som er treg. Jeg leier serverplass (bedrift) hos TDC Song kun for bimmers.no, så den duger - det er hardwaren som sliter. Har et alternativ som vil testes ut nå, men er det noen som har en bra maskin å donere, så gi lyd. Men det holder ikke med noe gammalt ræl lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hva koster det for bedriftsabonnement da? Kanskje vi kunne gått ilag som et spleiselag på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå