Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det egen sikring på varmeviften? hvor er den i såfall, sirkingsnummer? skjønner ikke tysk:( begynte å røyke ut derfra,under vidusviskerene. fikk beskjed om å ta ut sikringen. og så prøve å starte på nytt.

bmw318i.

Posted

muligens ikke det smarteste å bare sette i ny sikring, hvis det allerede har begynt å røyke ut av elektriske komponenter. Best å finne ut hvor kortslutningen ligger først.

Posted

Nå vil jo han fjerne sikringen, og ikke sette i en ny...

Prøv heller og fortell hvilken sikring det er.

Kan jo være kjekt og vite hvilken sikring som er til pussere også i denne sammenhengen siden motoren sitter rett nedi der.

Posted
Nå vil jo han fjerne sikringen, og ikke sette i en ny...

Prøv heller og fortell hvilken sikring det er.

Kan jo være kjekt og vite hvilken sikring som er til pussere også i denne sammenhengen siden motoren sitter rett nedi der.

Riktig, men problemet er løst.

årsak: Forlite vann på radiator.

Posted
Nå vil jo han fjerne sikringen, og ikke sette i en ny...

Prøv heller og fortell hvilken sikring det er.

Kan jo være kjekt og vite hvilken sikring som er til pussere også i denne sammenhengen siden motoren sitter rett nedi der.

Riktig, men problemet er løst.

årsak: Forlite vann på radiator.

Hehe.

Vann er en god "sikring" på en måte det.

Noen lekkasje og finne da?

Vannet pleier sjeldent og forsvinne sånn uten videre vettu.

Posted

nei d lekker ikke noen plass, men vannet har jo aldri vert skjekket før:s ikke vert fylt på eller noe på to år.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...