Morty999 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 det er bannlyst! hehe, det er vell en halveis ihjælkjørt sierra 2,3! 1500 spenn med skilter og årsavgift
Rune B. Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 syns dere om oransje blinklys da? Du så vel hvor mye finere min hvite e28 ble med orange blinklys? E28 skal ha orange blinkers. Hvite var kult for lenge lenge siden.. PS! Jeg ser du trenger M-tech bakfanger beregnet for hengerfeste. Jeg har en slik i meget fin stand. Den er riktignok i sort nå, men hvis du vil bytte med den du har på bilen nå, så kan vi det. Jeg trenger ikke hengerfeste fanger på min bil
Morty999 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Tenkte aldri noe over blinklysa dine jeg da hmm, får du mekka så den er hvit da? hehe
Rune B. Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Nei. Du får lakke sjøl. Hvis du vil bytte så er det bare å si ifra. Ligger her fangeren hvertfall.
Morty999 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 hva skal du ha for den da? om du selger
Glenn-Andre Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 skal du ha denna jævla cruisecontrol`n eller? har fått bud så du burde kansje hente den om du skal ha den!
ole_m7 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Sugemotor er aldri feil. Hvorfor ikke den ideen min med giliotinspjeld etc??
Rune B. Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 hva skal du ha for den da? om du selger Sugetrimme M30 koster mer enn det smaker. Blir aldri no skikkelig tak i det. Da må det i hvertfall ikke spares på noe i det hele tatt. Bedre å gå for s38 da gitt. Jeg tenkte på et eventuelt bytte jeg da. Hvis du ville hatt en fanger som passet til din bil med hengerfeste. Jeg har ikke feste på min bil, og derfor passer jo din på min. Jeg trenger jo fangere jeg, så ikke interesert i å selge unna.
Netlandet Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Elsker denne bilen! Men etter min smak er det et par ''småting'' som må gjøres før den er perfekt - Fjerne rust! - Andre felger (BBS RS/LM?) - S38 Ellers kledde den oransje blinklys mye bedre! Hvit E28 er skikkelig pent (Så sant det ikke kryr av brune flekker i skjøter og kanter)
ole_m7 Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Selv om S38 er en fin motor kommer nok aldri morten til å vurdere det engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå