winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Det er GROMT! Fineste fargen på E28 med M-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 blir nok lacksilber denne 0g hvem fant den rette fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 hehe men er ikke den du fant heller! er orginal lacksilber som er ifra e28 med litt mere svart i blandinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 da har jeg vaska den inni. måtte vaske frontruta på¨utsiden med barberbllad pga litt lakstøv osv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Ser jo bra ut det her!! Du står stadig på ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 bare synd att bilen ser helt jævelig ut når jeg lukker igjen panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Kast panseret! Problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Hehe, det blir jo uansett bedre med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 hehe kaste det ja.. har tenkt tanken å kjøre uten men blir fort stoppa da tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 hehe kaste det ja.. har tenkt tanken å kjøre uten men blir fort stoppa da tror jeg plexipanser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 hehe blir nok å bruke den som den er rusten å jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Begynner å ta form dette nå Morten Merker at jeg får skikkelig lyst på e28 nå. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 ting tar tid hvertfall Driver med "restaurering" av en stk sportsstol kommer bilder utover kvelden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Sidestøtten på M-tech stolen så litt deformert ut, eller er det bare bildet som lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå