Myrvangen Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Morro når det funker hehe stå på! Denne skal jeg kikke nærmere på til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 er faktisk DRIT artig gleder meg VILT til helga!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Tror d kan bli en røykfull helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 kan tenkes men begynte å kommet ett bar ulyder av opphenget på mellomakselen nå.. får jekek den opp å se hva det er nå tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Synd pengane ikkje strekk til ! Sku gjerne sett dinne i action i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 bilen overlevde helga!! hadde bittelitt småproblemer med mellomakselen da. hardykoblinga tok kvelden ganske fort.. så kl 15.30 på søndagen så knakk giroverføringa.. skikkelig lett når 80% har dratt hjem og jeg trengte sveiseapp men heldigvis hadde ALM gutta ikke dratt ennå å fikk sveist sammen det igjen så var det fullg ass på banen å kl 5 dro jeg vell av på tvers i 120 i sandfella og var relativt nære å take med vogna. blei dratt ut igjen å kunne bare fylle luft i ene bakhjulet som blei slått av og gi mer gass! hehe.. byttet olje på fredagen. og med 10w-60 castrol olje så syns jeg motorn tikka no mer og oljelampa tok lenge tid å slukke når jeg fyrer opp kald.. så skal prøve litt andre typer oljer neste gang.. men ellers har nå m88'n gått 140 mil, derav 35 på banen og den funger 100% utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Må bare få ut rompa litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 har ikke kjørt noe spesiel form for drifting i helga.. han faktisk ville teste ut kjøreegenskapene på bilen og litt div.. slutten på søndag så regna det og da sladda vi litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Må bare få ut rompa litt mer Må sei mej enig der Va fole rolig kjøring! men som du sei, greitt å få testa litt kjøreegenskaper og sånn... Grom lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 fikk en liten filmsnukk på tlf http://s254.photobucket.com/albums/hh89 ... G_1254.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 låter fint;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 etter oljebytte så har motoren begynt å tikke mer og oljelampa bruker 3-4 sekunder lengre tid på å slukke ved oppstart osv.. så castrol 10w-60 skal ikke jeg bruke mer gitt.. selger 8l 10w-60 TWS olje om noen trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Så bilen på gatebil tror jeg fikk noen bilder også, skal se om de ikke dukker opp på nettet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Får se om jeg dukker opp på sia av deg iløpet av sommern da Morty med min e28 Men kommer vel helt an på om jeg går for m10 turbo eller m30 turbo da Tror du har blitt lang i maska om en stakkarslig m10 har kommet å dratt forbi deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå