Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan tenkes :P men begynte å kommet ett bar ulyder av opphenget på mellomakselen nå.. får jekek den opp å se hva det er nå tror jeg.. :(

Skrevet

bilen overlevde helga!!

hadde bittelitt småproblemer med mellomakselen da. hardykoblinga tok kvelden ganske fort.. så kl 15.30 på søndagen så knakk giroverføringa.. skikkelig lett når 80% har dratt hjem og jeg trengte sveiseapp :P men heldigvis hadde ALM gutta ikke dratt ennå å fikk sveist sammen det igjen :) så var det fullg ass på banen å kl 5 dro jeg vell av på tvers i 120 i sandfella og var relativt nære å take med vogna. blei dratt ut igjen å kunne bare fylle luft i ene bakhjulet som blei slått av og gi mer gass! hehe..

byttet olje på fredagen. og med 10w-60 castrol olje så syns jeg motorn tikka no mer og oljelampa tok lenge tid å slukke når jeg fyrer opp kald.. :( så skal prøve litt andre typer oljer neste gang..

men ellers har nå m88'n gått 140 mil, derav 35 på banen og den funger 100% utmerket :)

Skrevet

har ikke kjørt noe spesiel form for drifting i helga.. han faktisk ville teste ut kjøreegenskapene på bilen og litt div.. slutten på søndag så regna det og da sladda vi litt :P

Skrevet
Må bare få ut rompa litt mer ;)

Må sei mej enig der :P

Va fole rolig kjøring! men som du sei, greitt å få testa litt kjøreegenskaper og sånn... Grom lyd da ;)

Skrevet

etter oljebytte så har motoren begynt å tikke mer og oljelampa bruker 3-4 sekunder lengre tid på å slukke ved oppstart osv.. så castrol 10w-60 skal ikke jeg bruke mer gitt..

selger 8l 10w-60 TWS olje om noen trenger..

Skrevet

Får se om jeg dukker opp på sia av deg iløpet av sommern da Morty med min e28 ;)

Men kommer vel helt an på om jeg går for m10 turbo eller m30 turbo da ;)

Tror du har blitt lang i maska om en stakkarslig m10 har kommet å dratt forbi deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...