Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

bilen overlevde helga!!

hadde bittelitt småproblemer med mellomakselen da. hardykoblinga tok kvelden ganske fort.. så kl 15.30 på søndagen så knakk giroverføringa.. skikkelig lett når 80% har dratt hjem og jeg trengte sveiseapp :P men heldigvis hadde ALM gutta ikke dratt ennå å fikk sveist sammen det igjen :) så var det fullg ass på banen å kl 5 dro jeg vell av på tvers i 120 i sandfella og var relativt nære å take med vogna. blei dratt ut igjen å kunne bare fylle luft i ene bakhjulet som blei slått av og gi mer gass! hehe..

byttet olje på fredagen. og med 10w-60 castrol olje så syns jeg motorn tikka no mer og oljelampa tok lenge tid å slukke når jeg fyrer opp kald.. :( så skal prøve litt andre typer oljer neste gang..

men ellers har nå m88'n gått 140 mil, derav 35 på banen og den funger 100% utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter oljebytte så har motoren begynt å tikke mer og oljelampa bruker 3-4 sekunder lengre tid på å slukke ved oppstart osv.. så castrol 10w-60 skal ikke jeg bruke mer gitt..

selger 8l 10w-60 TWS olje om noen trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg dukker opp på sia av deg iløpet av sommern da Morty med min e28 ;)

Men kommer vel helt an på om jeg går for m10 turbo eller m30 turbo da ;)

Tror du har blitt lang i maska om en stakkarslig m10 har kommet å dratt forbi deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...