Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så du kjørte rundt på standen rundt og rundt hele tia, fy faen jeg ble lei av den jævla bilen din tilslutt :P

hva så? det er ikke noe sur e30 han kjører, skjønner godt han vil vise den fram jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos noe å vise frem, når skjer det noe mer mer med E9'en din turbodiesel?

sorry Offtopic :P

Begynner på 745n neste helg, skal ta den denne høsten :wink: Den skal jeg ha skilter på, så sannsynligvis får jeg ikke begynt på E9'n før til våren igjen :roll: Har verken råd eller tid før det :| Er student og bor over fem timer fra bilen, også jobber jeg som regel når jeg er hjemme, så er en del faktorer som gjør at det må bli slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. gammal rusten e28 er jo bare slik det.. rusthaug :P hehe

fikse litt småtteri idag, fant også ut hvor klunkelyden kom ifra og det var en stk utslitt hjelpesnekke :P eneste tingen som ikke er ny i forstillinga.. hehe :D

skal hente dralle på gardermoen i morra så tror han har med ny til meg da :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studielivet er hardt ja :/ du får slenge ut noen bilder da, for jeg ble forelsket når jeg så det ene bildet du la ut i mørket! :P

hvit e9 er bare lekkert!

Venter fortsatt på bildene fra våler, men de kommer snart morty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåja.. hehe :P skulle hat tpå orginale luftfilterboksen.. men da må jeg flytte batteriet bak først.. så får se hvordan det blir.. blir det datasprut så skal hele pleniumet bort osv så da får batteriet stå der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...