ealoken Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 jaja, får håper den nye mellomakslingen holder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 bare å la vær å låne bort bilen til deg deg tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 hehe eller bare lage den skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Er det treff på bud i helgen? Skal til Kristiansund for helgen serru;) sitter i bilen på vei nå faktisk:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 ja.. GS har treff der.. ser dårlig ut for meg nå.. ikke så god råd heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 noen som ser problemet? lånte bort bilen en tur til "ealoken" her og da blei det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Folk som heter Erik kjører hardt vett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 hehe.. nå har jeg brukt bilen relativt hardt jeg også men fikk på tyngre diff og da blei det nok litt mer motstand på den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 da durer det avgårde til ealokens verksted å skrur litt.. tenke rjeg river av pleniummet idag så jeg får lakka det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 ååhh! jeg vil ha vekk det jævla pleniumet! sjekk linken ealoken har lagt ut folkens fått lakkert plenumet idag i helga da. så får det riktig farge igjen og med krympelakk Mellomaksel kommer til uka, så da blire gassing igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 plenum lakkert har bare igjen å pusse stripene og merkene så er det ferdig bilen står nå på bukker å gåes over før jeg skal dra nordover til ACR om 1uke ca.. skal bytte foringer i stabstaget foran, fikse mellomaksel, lage opphend til eksosen, tette bunnpanna igjen da den lekker litt og litt småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 har gjort klar litt dekk til ACR også nå plenumet er på plass igjen, nå har jeg fått på powerflex foringa på stabstaget foran, gått over hele driverket så alt er klart til turen til mo i rana neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hmm.. Mo I Rana ja.. Har jeg trua på det da Morty? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 det bør du når jeg har! hehe.. motorn har gått 500 mil nå *UTEN ett eneste feilslag.. så det virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå