H_Vatn Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 faen ikke mobb takgrinda mi gutt! mange som har lyst på den der! bra det funker bra morten.! gleder meg til og se noen bilder med blårøyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Takgrinda er vilt rå!! Ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Takgrinda er vilt rå!! Ferdig!! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det ble sannelig ganske så godt drag i den uten den irriterende fjuskinga Liv i turtelleren er det også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe.. regna med jeg blei observert i fauske ja takgrinda er tøff den.. blir værendes på i hele turen hehe som sagt blei jeg kvitt fuskinga idag, var triggerfølern min som var litt rar, var på høggern i fauske å tok en trigger føler fra en volvo 850.. da gikk den strøkent etterpå koblet også turtellern idag, og den virka merkelig nok faktisk på første forsøk truckdriver drar vell bedre enn den slitne cossien din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Måtte kjøre forbi deg flere ganger da du stod parkert for å studere bilen, fy faen den er rå, den kler takgrinda utmerket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe hvorfor stoppa du bare ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du stod parkert rett over narvesen, var ikke plass der om jeg husker rett Skal for så vidt på ACR også, er du kommet langt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Sikkert skremt av m88 lyden Apedersen.. Kansje derfor vi ikke har sett hjort/elg/sau/rev på 120 mil.. Å la oss ikke glemme at politiet har vi heller ikke sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Heheh, du som kjørte alene gjennom gata et par runder? Hørte et vræl fra sjøgata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Det vrælet var vel kansje jeg som kjørte under amfi undergangen å dro litt turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du som kjørte den mørke 7-serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 åja. da så jeg deg hehe kommet langt? skal være i bodø (fauske hele uka.. vi drar vell nedover på onsdags kvelden.. da skal jeg dra campingvogn med e28'n hehe fikk ut noen bilder fra kameraet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 ja var nok jeg som kjørte aleine igjennom ett par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hehe Andros, regna med det Tøft, men haha skjønner ikke helt, bildene er vel tatt før setså? Mo i rana er vel i den retningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå