Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

"prosjekt tråden" Din minner meg mer eller mindre om en åpen E28 facebook gruppe.. :P

Litt enig her. For hvis en lurer på selve prosjektet - så er det mye å tråle gjennom 225 sider.

Gøy lesing med denne roadtrip'en, det synes jeg virkelig, men hadde nok vært bedre om det var en egen tråd om den. Og gjerne endel chat kunne nok vært en annen plass i denne prosjekttråden, for å holde mer fokus på selve prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den snakkende øyeblikk tror jeg Morten kjører inn innkjørselen sin på tur hjem fra ACR.. :)

Trist jeg måtte dra lørdagsnatta pga utreise offshore tidligere enn anntatt.. :(

Men ble ei steika bra weekend i nord sammen med Morten, fikk MASSE motivasjon til å ferdigstille min hvite e28 m10turbo ;)

Vil da si at du hadde en rikti så bra kjørestil selv Yngve.. :P Du med 90gr vinkel 30meter FØR svingen.. Hehe..

Jeg ble litt paff da Morten dro forbi deg på banen, vinket å gliste til deg å la på sleng foran deg.. Lo litt da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten brukte bilen virkelig bilen der oppe :applause:

Vi hadde noe gode runder sammen, og ble imp hvor fort han kjørte med god sladd med denne gamle vogna :mrgreen:

takk for skryt :D hehe

ja bilen blei godt brukt i helga.. fikk ett problem på søndagen da ene slangen til oljekjølern sprakk og sprute litt olje i motorrommet, fikk mekka no rør og slanger så det holdt hjem så får vell fikse det igjen til helga :)

kult å sladde litt samtidig med deg og yngve! men jeg må si du jukser med brekket for mye 8)[-X

ellers takk for en knall tur anders :D håper vi kan få til fler :D legge ut endel bilder nå i løpet av kvelden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...