Morty999 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 jada hehe.. sto en sliten 200 sx såklart med fangerne spredd utover hele sandfella og bilen parkert godt i sanda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 VELDIG liten film.. har så dårlig nett her nå skal bli bedre i morra i følge telenor men får nå se.. tok ca 2t å legge ut denna 1GB er til opplastning av bilder.. har enda 6gb igjen med filmer som skal ut men får nå se i morra.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Fin sladd du hadde der! Bare å vente til i morgen for mere klipp da. Forresten, er det bare meg eller ligner det en Porsche før du får lagt den brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 hehe.. ja blir endel i morra håper jeg.. ligner en porsche vet jeg nå ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 neste banetreff skal jeg sitte på (og skape ekstra vekt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Morten bryr seg ikke om vekt han.. Sikkert fordi han er så tung selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 haha sier du ole:P hehe veier bilen fpr mye må jeg trimme mer bare (og det må jeg uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Veier bilen for mye gir jeg faen og gjør den tyngre.. Er den mulighet for å bli lett kan jeg slanke den.. Derfor er jeg 130kg selv, for tung til å slankes, det er ingen vits liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 VELDIG liten film.. har så dårlig nett her nå skal bli bedre i morra i følge telenor men får nå se.. tok ca 2t å legge ut denna 1GB er til opplastning av bilder.. har enda 6gb igjen med filmer som skal ut men får nå se i morra.. hehe fin sladd morten tøff lyd også, er jo mer enn nok pulver å drifte med det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 jo takk.. men mer enn nok pulver var jo å ta i litt mye syns jeg nå da.... skulle fått hivd inn 4 gir så det hadde ryki litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 jo takk.. men mer enn nok pulver var jo å ta i litt mye syns jeg nå da.... skulle fått hivd inn 4 gir så det hadde ryki litt! JA jeg synes absolutt at du bør trimme litt.. klarer du ikke 4 gir blir det alt for slapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 jo takk.. men mer enn nok pulver var jo å ta i litt mye syns jeg nå da.... skulle fått hivd inn 4 gir så det hadde ryki litt! JA jeg synes absolutt at du bør trimme litt.. klarer du ikke 4 gir blir det alt for slapt. godt noen er enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg spinner lett i 5.gir med min på 0,3 gir, men bare på det ene hjulet da:p hehe.. Lurer på hvor lenge diffen holder:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 nå har du 518 utveksling og da tenker jeg. hehe.. jeg har 3,07 diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå