Morty999 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 siste filmen av en kar med god varme i trøya på banen og med bilen fra acr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Kommet du til Sommertreff i August? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 vet ikke.. kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Trur jeg spotta deg på shell strømmen Morty. Vanskelig å ikke legge merke til en helhvit e28 Første gang jeg har sett den live, og ganske så pent syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 kan nok stemme.. hehe.. pent? må vell være fordi det var mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 kan nok stemme.. hehe..pent? må vell være fordi det var mørkt så deg på rudskogen, hadde nok gjort seg med en runde med rustfjerning og ny lakk ja men men er vel med deg som med oss andre, at penga ikke strekker til alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 synd jeg ikke visste om denne "photoshooten".. da hadde jeg vasket bilen, fått på alpina felga rundt hele og gjort den litt finere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 men på litt avsta d ser den jo nåkså bra ut alike vell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 syns ikke det.. hvertfall ikke i forhold til den røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Pene bilder! Hvor er de tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Ble tåke inne cupen ettervert i filmen ja Bra kjøring og go lyd! mangler bare litt kosmetisk (lakk) i mine øyne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Du må feste passasjer stolen morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Pene bilder! Hvor er de tatt? di er tatt på strømmen.. ved nye parkeringsplassen på togst.. trenger nok mye mer enn bare lakk bilen min gitt masse rust kim.. den sitter fast men er litt slarkette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 oops ga litt faen i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Litt røyk ble det.. "Han spinner jo som en 4-hjulstrekk jo!" En ting.. Hadde du kontroll på hvor den lyktepålen var hen hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå