Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe Han har ikke flyttet hit enda hvertfall. Han vendte nesen hjemover ista nå så dere får ønske Han god tur hjem!

Skrevet
Spotta deg kjøre av ferga til vestnes, men så kjørte du rett ombord igjen til molde? wf :o

hehe :mrgreen:

skulle bare levere no deler på vestnes sia :P hehe

Skrevet
nei din hviting! Hold deg til oslo-området...hvem skal jeg nå få til å fikse bilene mine?!

:roll:

Morty999: Jaså, flytteplaner? ;) Jeg visste at du hadde litt peiling; M&R er på mange måter BMW-hovedstaden i Norge for dem som liker gromme og eldre BMWer. ;)

Skrevet
nei din hviting! Hold deg til oslo-området...hvem skal jeg nå få til å fikse bilene mine?!

:roll:

Morty999: Jaså, flytteplaner? ;) Jeg visste at du hadde litt peiling; M&R er på mange måter BMW-hovedstaden i Norge for dem som liker gromme og eldre BMWer. ;)

har nok litt flytteplaner ja =) M&R er en fin plass det.. bare syns det er så mye drittvær der :D hehe

Skrevet

Skulle til å si at du blir vandt med det, men man blir igrunn aldri det heller. Jeg er født og oppvokst her, og klager da fortsatt på været :lol:

Vurdert å lage noen form for beskyttelsesplate under bunnpanna så du slipper flere av desse uforutsette oljeskiftene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...