545haj Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Spotta deg kjøre av ferga til vestnes, men så kjørte du rett ombord igjen til molde? wf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Så deg også. men da kjørte du fra fergekaia mot vestnes..?.. Flytta oppver her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hehe Han har ikke flyttet hit enda hvertfall. Han vendte nesen hjemover ista nå så dere får ønske Han god tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Spotta deg kjøre av ferga til vestnes, men så kjørte du rett ombord igjen til molde? wf hehe skulle bare levere no deler på vestnes sia hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 blir nok til att jeg flytter oppover gitt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 nei din hviting! Hold deg til oslo-området...hvem skal jeg nå få til å fikse bilene mine?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 blir nok til att jeg flytter oppover gitt =) Velkommen til M&R skal du vere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Velkommen skal du være ja:) hvor skal du bosette deg da,? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 nei din hviting! Hold deg til oslo-området...hvem skal jeg nå få til å fikse bilene mine?! Morty999: Jaså, flytteplaner? Jeg visste at du hadde litt peiling; M&R er på mange måter BMW-hovedstaden i Norge for dem som liker gromme og eldre BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 blei brått oljeskift igjen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 nei din hviting! Hold deg til oslo-området...hvem skal jeg nå få til å fikse bilene mine?! Morty999: Jaså, flytteplaner? Jeg visste at du hadde litt peiling; M&R er på mange måter BMW-hovedstaden i Norge for dem som liker gromme og eldre BMWer. har nok litt flytteplaner ja =) M&R er en fin plass det.. bare syns det er så mye drittvær der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Skulle til å si at du blir vandt med det, men man blir igrunn aldri det heller. Jeg er født og oppvokst her, og klager da fortsatt på været Vurdert å lage noen form for beskyttelsesplate under bunnpanna så du slipper flere av desse uforutsette oljeskiftene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 hehe.. blir vell vant med drittvær.. men kjedelig.. jada.. har vurdert men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 er et tegn..flytt oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 blir nok til att jeg flytter oppover gitt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå