bmwp0wer Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Bra tiltak Hafsmo x2 x3 men hvordan går det med e28'n morten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 joda. den står på stedet hvil den... fått bytta en hjulbue da men bestillte lakk idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 da blir det bra vettu blir bra når den blir ferdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... jada jeg veit det var dumt. men det skulle gå mye fortere enn det har gjort... hadde plan klar jeg og pappa om å få den lakkert før gatebil på våler.. men alt har såklart bare blitt drøyd ut så nå står den der da og jeg er drit lei siden ingen ting blir gjort og jeg har ikke kunnskap til å bytte hjulbue +++ fyller + lakk osv aleine så da blir det sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Synd det da, men blir jo skikkelig godt å få ny farge på god bilen også da;) må ta deg en tur om ikke alt for lenge igjenn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... jada jeg veit det var dumt. men det skulle gå mye fortere enn det har gjort... hadde plan klar jeg og pappa om å få den lakkert før gatebil på våler.. men alt har såklart bare blitt drøyd ut så nå står den der da og jeg er drit lei siden ingen ting blir gjort og jeg har ikke kunnskap til å bytte hjulbue +++ fyller + lakk osv aleine så da blir det sånn da Kjenner til den følelsen der, eg sitte med samme følelsen heile vintern da eg ikkje har greie på ein dritt av det eg drive med Det går seg altids til på eit vis veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Fristen din er ute Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... jada jeg veit det var dumt. men det skulle gå mye fortere enn det har gjort... hadde plan klar jeg og pappa om å få den lakkert før gatebil på våler.. men alt har såklart bare blitt drøyd ut så nå står den der da og jeg er drit lei siden ingen ting blir gjort og jeg har ikke kunnskap til å bytte hjulbue +++ fyller + lakk osv aleine så da blir det sånn da Hvis du har fyller og sprøyte klart, så kan jeg sprøyte for deg, både lakk og fyller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 da har vi får gjort bittelitt hvertfall. her med 10" og 18mm spacer. skal på med mindre gummi så blir det bra =) og lavere såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Gleder meg til den er ute på veien igjen, så du kan stenge litt tunneller Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 hehe får bruke dne litt penere nå som den blir lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har du hørt med lakkereren på Dal? En som heter Knut Sætre, han ordner nok en bra pris for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 får høre litt rundt. har nå hvertfall ordna lakk billi =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Liksom om denne blir brukt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå