Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... :shock:

jada jeg veit det var dumt. men det skulle gå mye fortere enn det har gjort... hadde plan klar jeg og pappa om å få den lakkert før gatebil på våler.. men alt har såklart bare blitt drøyd ut så nå står den der da og jeg er drit lei siden ingen ting blir gjort og jeg har ikke kunnskap til å bytte hjulbue +++ fyller + lakk osv aleine så da blir det sånn da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... :shock:

jada jeg veit det var dumt. men det skulle gå mye fortere enn det har gjort... hadde plan klar jeg og pappa om å få den lakkert før gatebil på våler.. men alt har såklart bare blitt drøyd ut så nå står den der da og jeg er drit lei siden ingen ting blir gjort og jeg har ikke kunnskap til å bytte hjulbue +++ fyller + lakk osv aleine så da blir det sånn da :(

Kjenner til den følelsen der, eg sitte med samme følelsen heile vintern da eg ikkje har greie på ein dritt av det eg drive med :P

Det går seg altids til på eit vis veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å pusse opp kjerra rett før sesongen da gitt.... :shock:

jada jeg veit det var dumt. men det skulle gå mye fortere enn det har gjort... hadde plan klar jeg og pappa om å få den lakkert før gatebil på våler.. men alt har såklart bare blitt drøyd ut så nå står den der da og jeg er drit lei siden ingen ting blir gjort og jeg har ikke kunnskap til å bytte hjulbue +++ fyller + lakk osv aleine så da blir det sånn da :(

Hvis du har fyller og sprøyte klart, så kan jeg sprøyte for deg, både lakk og fyller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...