Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, kan jeg spørre om hva dette gjelder? Hvis det er snakk om noen tusen så er det greit og informere litt rundt hva han skylder så vi andre ikke havner i samme fella som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Dette blir for dumt

Synes du det er greit å anonymisere svindlere? Er ikke første gangen det er problemer med denne typen. Kanskje derfor han flyttet helt til ksu?

+1 på den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Dette blir for dumt

Ka faen e dumt med ta da?? Greit å bli lurt fra penger nå da?

Jeg har ikke handlet noe av morten men har vert på dette forumet i mange år og har mange som har hatt problemer med han! Synes det bare er bra andre får se det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten er en super hyggelig fyr, som hjelper alle med det han kan. Har kjøpt en del av meg, og aldri vært noe problem.

Men ser jo at noen har problemer med kr fra han, og det får vi håpe han fiker oppi nå når han har fått seg fast jobb.

Er nok litt for glad i å ha alle disse E28 ene og deler til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en bolle beamerboy. Du hadde vel ikke likt å blitt lurt selv?

Haha.. Nei d har eg ikke, men da har eg jort nå me det istede for å sett og sutter over nett! Tar ingen sitt parti her, men er d snakk om store summa så e politie til stor hjelp. Nøtt ikke å skriv innlegg om kordan persjona e.. Trur ikke det hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...