Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel greit og ikke skrive for mye her nå, de som har vært borti Morten og han ikke har gjort opp for seg kan skrive det her det er helt greit det, men ikke lag en diskusjon ut av det, det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten er en super hyggelig fyr, som hjelper alle med det han kan. Har kjøpt en del av meg, og aldri vært noe problem.

Men ser jo at noen har problemer med kr fra han, og det får vi håpe han fikser oppi nå når han har fått seg fast jobb.

Er nok litt for glad i å ha alle disse E28 ene og deler til dem.

Jeg må nok istemme litt her og være enig med Yngve, selv om Morten har aldri handlet AV meg - det er kun jeg som har kjøpt av han.

Morten har vært grei med meg hele veien, gode priser og tidvis rask levering. Så jeg vil gi han kudos for det, som er vel fortjent.

At han ikke gjør opp for seg her inne på Bimmers (eller i det hele tatt selvsagt) syns jeg ingenting om, men det er nå hans og ikke mitt problem.

Men det jeg IKKE syns noe om, er pengemaset inne på prosjekttråden. Dette har jeg tatt opp med Vicky tidligere også, for det er irriterende å følge en prosjekttråd - og lese mer om pengemas enn om prosjektet i seg selv. At jeg FORSTÅR frustrasjonen til de som venter på penger, ja det gjør jeg, men vennligst ta det på PM, FB, SMS eller whatsoever. En prosjekttråd er fremdeles en prosjekttråd. Nå har ikke jeg vært moderator på 5-6 år her, men de årene jeg var moderator på Bimmers så slettet jeg slike poster konsekvent. Og hadde lett gjort det igjen, da slikt mas er bare støy innpå en slik tråd - selv om jeg som sagt forstår frustrasjonen til fordringshaverene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta gidder jeg ikke diskutere over bimmers forumet, eneste jeg gidder å si er att jeg ikke er noen svindler, dere får tro hva dere vil om meg men detta som har skjedd nå er bare litt feil prioritering frs min side, men den 14ende blir alle parter enige og alt i orden.

Btw kjørte til trondheim i går med bilen og der var utrolig digg :) fortsette monteringa idag og eu kontroll på onsdags morran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta gidder jeg ikke diskutere over bimmers forumet, eneste jeg gidder å si er att jeg ikke er noen svindler, dere får tro hva dere vil om meg men detta som har skjedd nå er bare litt feil prioritering frs min side, men den 14ende blir alle parter enige og alt i orden.

Btw kjørte til trondheim i går med bilen og der var utrolig digg :) fortsette monteringa idag og eu kontroll på onsdags morran :)

:applause: kan nå si at jeg fikk iværtfall oppgjør umidelbart av morty så der får du en stor stjerne i boka hos meg iværtfall! er vell ikke alle som fortjener d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eu kontrol i morgen så får håpe det går bra :D

980148_10152893617625274_1255956581_o.jpg

har rotet bort nøkkelen til alpina lokka og såklart så fikk ikke på di bak, da felgene har vært lagret med lokka sittendes på. :(

966329_10152893360140274_1337610473_o.jpg

har igjen litt utvendig som egentlig skulle vært på plass men som jeg glemte i en pappeske hjemme :(

invendig manger og litt på h siden da det lå i samme pappeske :( eller begynner mesteparten å bli knall :D

klips til kanalskjørta er bestilt men vet ikke når di kommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...