Morty999 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 ja det må du nesten spørre naboen min om
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 ja i går fikk jeg fin tlf fra bmw bestilte ny midtkonsol til bilen min for ett par uker siden, til el stoler og det. den fantes ikke å få tak i flere av de, så nå har bmw i tyskland begynt å produsere en midt konsol til meg.! DET kaller jeg service :D selv om det tar litt tid å få den så kommer den da fikk også lakkert taktrekket mitt svart i går blei MYE finere ja kommer snart bilder
helgeb Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 hva blir prisen på en sånn midtkonsoll da om jeg tør spørre?? etter å ha handlet vanvittig mye e30m3 deler via jobben (bmw) er jeg overrasket hvor mye deler som er tilgjengelig på gamle biler. har drevet en del med ford før ,og der er jo alt utgått bare bilen er 10 år gammel
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hehe, har drivi med ford selv og veit åssen det er. midtkonsollen kom på rundt 1000 lappen. med alt som trengtes for å skru den fast og det.
helgeb Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 det er jo billig da. får forresten grøssninger når du nevner ford he he, har vel vært litt i kontakt med kollegaen min- geir andre hørte jeg. han med et smykke av en e23 takket være han har pilsen ankommet i dag,,, skål! må ta et uforpliktende treff til våren bare jeg får m3 n min på veien i drammen eller noe. blir med glenn nedover jeg vettu
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hehe, ja ford ja skal jeg ha det må det blir en cosw 4x4 isåfall vinterbil e23 som går som en dass aldri vært så skuffa før tror jeg.
Der Barockengel Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 ja i går fikk jeg fin tlf fra bmw bestilte ny midtkonsol til bilen min for ett par uker siden, til el stoler og det. den fantes ikke å få tak i flere av de, så nå har bmw i tyskland begynt å produsere en midt konsol til meg.! DET kaller jeg service :D selv om det tar litt tid å få den så kommer den da Det greie er vel at de ikke bare lager til en deg, så da går det an for andre å bestille seg midtkonsoll også. Deletilgangen hos BMW gir virkelig grunn til begeistring.
Morty999 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 da blir det noen bilder. Motorbygging: nyoverhalt m30b35 topp Lakkert taktrekk snart håper jeg nye felger igjen da kommer mer snart
GeirAndre Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 hehe, ja ford ja skal jeg ha det må det blir en cosw 4x4 isåfall vinterbil e23 som går som en dass aldri vært så skuffa før tror jeg. du er så negativ heheh.. til å veie 2 tonn så går den bra!
Morty999 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 nei det gjør den ikke ! selv om den veide 2 tonn. kpmpis sin gamle 535 veide vi til 2,1 tonn, med 3,5 sugemotor, den gikk MYE bedre
GiljeN Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 mye kjekt lesestoff her har du sprayet eller malt tak trekket ? hva brukte du ? GiljeN
Morty999 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 brukte bare svart matt jeg, funker fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå