Skands1 Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Sikkert en skikkelig blåmandag for denne uheldige sjåføren, eller vi bør vel si "udyktige" sjåføren.. http://www.aftenbladet.no/lokalt/article658743.ece
flo1 Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 skulle sikkert tøffe seg litt.. er ikke bestandig det går like lett.. holdt på å gå på en smell i går jeg også, men går som regel bra.
DANI Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 dåkkår må ikkje udtala dåkkår om någe dåkkår ikkje vet...va ein kompis av meg!
Vegar br. Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 "hvorfor han gjorde det"? synes det blir litt dumt.. kan skje alle det!
Dirty Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 dåkkår må ikkje udtala dåkkår om någe dåkkår ikkje vet...va ein kompis av meg! fortell da, så slipper vi å ikkje udtale åkke om nåkke som dåkke veit som åkke ikke veit
maurtin Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 stor fart, sladd etter rundkjøring med bakhjulsdreven bil... vanskli å si hva som kan være grunnen:P
ingard Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Mange som sier fort gjort osv. Men det er påfallende mange ungdommer i "raskere" biler som havner i tre etter rundkjøringer.. Og tilsvarende få bestemødre i sin "Ford Ka?"..
saevik Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Observasjon av denne bilen. Innsendt av Jone Hauge, 23.06.08 23:15 Veitrafikkloven sier at du skal kjøre hensynsfult og aktpågivende. Når ting som dette skjer så kan det ikke sies at de unge herremennene har gjort dette. Hvis fartsgrensen på stedet f.eks er 80 km/t har du ikke automatisk lov å kjøre i 80 km/t. Ett 80-skilt sier at du har lov å kjøre så fort som forholdene tillater det og MAX 80 km/t. At endel ungdommer skal kjekke seg og kjører mye fortere en forhold, evner, og biler skal det reageres sterkt på og inndragelse av førerkort, bøter og fengsel er veldig passende her. Jeg har liten medlidenhet for at disse sjåførene blir skadet og kjører seg ihel. Det er ett valg de gjør selv. Men hvor mange uskyldige blir ikke drept hvert år av disse sjåførene? Når dette er sagt så ble jeg forbikjørt av denne bilen tidligere på kvelden i ett byggefelt på Sandnes. I 40-sonen holdt denne bilen minst 90 km/t når den suste forbi meg samtidig som han lagde en farlig situasjon med møtende bil..... Håper vedkommende mister lappen en lengre periode, får avkortning på, eller mister forsikringsoppgjøret og tar lærdom av denne episoden. Neste gang kan kolliderer kan det være mine eller dine barn som blir meiet ned og ikke Seabrookers sine trær som blir kvistet ned av denne unge herremannen.
Ad|oS Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Slikt skjer desverre ofte når man er ute å "leker seg litt", men gjør man det må man ta konsekvensene av det. Sier ikke at disse grisekjørte rett før ulykken, men aldri si aldri. Noe jeg forresten alltid er veldig imponert over er at vitner vet så godt hvor fort en person har kjørt. Her blir det sagt at de holdt hvertfall 90 km/t da de kjørte forbi one Hauge i byggefeltet. Hvordan kan han være så sikker på at det ikke var 85? Men uansett, ser både poenget og problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå