|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 hehe. Er jo sommar snart so Skal ha med meg vinterfelger baki bilen doh. Just in case. Du ser meg sikkert cruisandes i førde, du får blinke om du ser meg Hehe, tviler på att eg blinker når eg kjøre rundt i en Rød lita rotte av en Toyota Starlett Hehe
tangorev Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Se her ja:) er jo ikke dumt å starte prosjektet nå heller. Har vært mange kalde dager i verkstedet i det siste. Du kan jo sitte å kose deg i sola og sette sammen puslespillet Morro med masse bilder også.. bra bra Christian
|Ole| Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Se her ja:) er jo ikke dumt å starte prosjektet nå heller. Har vært mange kalde dager i verkstedet i det siste. Du kan jo sitte å kose deg i sola og sette sammen puslespillet Morro med masse bilder også.. bra bra Christian Takk takk Klart det, veiret skal ikkje stoppe oss entusiaster! Målet er å vere klar med bilen til Våler i juni ( Prøvd å bli flinkere med bilder siden eg har vert veldig dårleg på det før )
|Ole| Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 No er blokka i Aurskog hoss Kim i Kimmit Sport Racing, blir O-Ringer og dreiing av stempel Akkurat når eg får den igjen veit eg ikkje. Begynner snart på prosjektet da snøen er så å sei borte vekk, da kan eg hente E30 karosseri Lure og på å kjøpe meg eit karosseri som er nesten ferdig rustsveisa for 4k...Tid vil vise;)
Bmw_325i_ Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 mye sku dem ha for maskinering? pianotråd altså.
|Ole| Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 mye sku dem ha for maskinering? pianotråd altså. Du får sende en mail til salg@ksr.as, eg husker ikkje heilt
|Ole| Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Mest sannsynleg avblåst pga for mykje motgang, har fått nokk...
KalMar Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Mest sannsynleg avblåst pga for mykje motgang, har fått nokk... hæææ?? hva blir avblåst, maskineringen ??
|Ole| Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 jepp...sylinderveggene er vist for dårlege...
|Ole| Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Finner du ikke ei ny blokk da? Tja, tjo...må vente på bedre tider først... Har og lurt på å svikte Bmw å gå over til japse...:S
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Er jo lov å prøve litt forskjellig Blir det ferdibygd driftebil da eller?
|Ole| Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Er jo lov å prøve litt forskjellig Blir det ferdibygd driftebil da eller? Har ikkje heilt bestemt meg enda, har egentlig lyst på nokke med kvite skilt... Uansett er det drifting eg satser på så det hadde vert fint med en bil med lisens Time will show
Fliid Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Her i strøket går det meste av japse biler med gamp under panseret med prøveskilter av typen man får på BT eller forhandler skilt. Drittøft...
OverKill Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Her i strøket går det meste av japse biler med gamp under panseret med prøveskilter av typen man får på BT eller forhandler skilt. Drittøft... Ja, det som er noe å ha er enten ikke lovlig å registrere eller for dyrt. Da går man enkelt og greit for ''ordentlige'' biler: BMW med 6'er eller Audi med Turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå