leif harald Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Hoho, nye bakgrunnsbilde på pcen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 faen da.. håpe du smikke na å sa "pass lakken biatch!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Fy fa1 så pen den M5en din var, sto å sikla en del på denne og M3en som sto ved siden av, måtte bare forlate området nett der, var så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Kanon fin m5 du har ... du kjørte forbi meg (svart e39) på vei hjem til bergen fra voss, var på ekstremsportveko. Måtte bare henge meg på når du kjørte forbi noen biler nedover for nyte synet av en fin bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Det var en bra helg på utstilling, og kjekk fest med Gatebil folka på lørdag. Har tatt en del bilder med et bra kamera, men får ikke lagt dem ut helt enda. Her er noen jeg tok med mobilen. Ellers takk for hygglige kommentarer, alltid kjekkt Vi hadde stand rett ved siden av onkel, de var veldig ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Er så syyyyyyykt pen den M5en din! Tror det er noe av det peneste av E34 jeg har sett, mulig mye av grunnen er min elsk på PC line Men den er FEIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Pene damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Da var vi over halveis i helgen med Gatebil motorexpo i Bergen.Mye folk og mange kjekke biler Legger ut en liten smakebit fra idag. Både i pose & sekk? JATAKK Sko hatt solgt sjelen min te "the devil himself" for å fått smakt litt på henna hehe Hu va ubrukelig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Nå lager du en tråd om bilen din Thunegutt!! Kjørte bak deg på åkra her en dag i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Nokså flott bil og dame ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Ja hu va ikkje direkte ekkel nai.. Tok ein liten fotoshot med M3 & M5 etter messen, ble noen brukbare bilder der også. Se om jeg får lagt dem ut også. Her er noen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Skikkelig grom den bilen din, er rett og slett forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Kunne tenkt meg å prøvd de felgene til Thune på min jeg Men jeg kommer aaaaldrig til å valse buen min bak slik som er gjort på den. Hamann felgene mine er så kjedelige selv om de er spesielle og skjeldne. Vil ha Schmidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 to stk utrolig gromme biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Lekkert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå