CrZyWiz Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Så bilen din på Våler Looking good as always! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Hehe, takker Har du kjøpt deg E92? Farge? Trodde det var M3 E36 som skulle handles jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Savne bilde av bilen min Fekk du nåken bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hehe, takker Har du kjøpt deg E92? Farge? Trodde det var M3 E36 som skulle handles jeg Ja var en snartur der å leverte fra meg Kompressor-Vogna, og tok med meg nybilen hjem Jeg har kjøpt en rød E92, den sto nede på treffet på lørdagen. Ja planen i sommer var E36 M3 3.0, men jeg skrinla det etter at jeg prøvde en, å kjente at den gikk knapt bedre en 320 kompressoren Var ikke værdt det da, som bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Ja planen i sommer var E36 M3 3.0, men jeg skrinla det etter at jeg prøvde en, å kjente at den gikk knapt bedre en 320 kompressoren Var ikke værdt det da, som bruksbil. Du gjorde det helt rette Tommy! E36 kan ALDRI sammenlignes med E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Den M5`en din er helt fantastisk fin! Skulle si det til deg på treffet, men rakk aldri og komme bort. Helt nydelig er den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Savne bilde av bilen min Fekk du nåken bra? Tok ikke så veldig mye bilder, men her noen. 1 stk hvor du ligger foran Mr.Thune Etter 1 runde på banen, der ligger du plutselig bak gitt hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, takker Har du kjøpt deg E92? Farge? Trodde det var M3 E36 som skulle handles jeg Ja var en snartur der å leverte fra meg Kompressor-Vogna, og tok med meg nybilen hjem Jeg har kjøpt en rød E92, den sto nede på treffet på lørdagen. Ja planen i sommer var E36 M3 3.0, men jeg skrinla det etter at jeg prøvde en, å kjente at den gikk knapt bedre en 320 kompressoren Var ikke værdt det da, som bruksbil. Trodde du hadde solgt den for lengst jeg. Faen jeg likte den bilen din, var meget pen. Av en eller annen grunn så er jeg litt svak for 3 serie sedan med facelift. E92 er jo ikke feil, gratulerer så mye. Blir det en tur til ESS med denne også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Den M5`en din er helt fantastisk fin! Skulle si det til deg på treffet, men rakk aldri og komme bort. Helt nydelig er den hvertfall Thank you Må ta deg tid til å slå av en prat vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hahh! Hadde ikke kjangs mot han på strekkene, men svingene så slet han litt Får bli slicks, EVO3 dyser og LMM og mapping hos Trimchip til neste år så kanskje jeg kan ta noen E36er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Time will show, stiller sterkere neste år eg o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Hahh! Hadde ikke kjangs mot han på strekkene, men svingene så slet han litt Får bli slicks, EVO3 dyser og LMM og mapping hos Trimchip til neste år så kanskje jeg kan ta noen E36er! Fylla har skylda...!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Hahh! Hadde ikke kjangs mot han på strekkene, men svingene så slet han litt Får bli slicks, EVO3 dyser og LMM og mapping hos Trimchip til neste år så kanskje jeg kan ta noen E36er! Fylla har skylda...!!! hehe Hehe, lurte på om du skulle ut å spy når du kjørte rett frem etter langstrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Gjorde akuratt det samme på tirsdag med M3en Må få gjort noe med den camberen min bak på et vis! Jeg er sikker på at min e30 er mer senka bak enn din men jeg sliter ytterkanter på bane og javnt på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Gjorde akuratt det samme på tirsdag med M3en Må få gjort noe med den camberen min bak på et vis! Jeg er sikker på at min e30 er mer senka bak enn din men jeg sliter ytterkanter på bane og javnt på veien Men så har jo ikke vi samme bakstilling heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå