Kristian Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 ot. Hvilke felger larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 ot. Hvilke felger larsen? Er bare noen OZ felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Da var Concours d'Elegance og POWER lørdag på Jæger Sentrum vel overstått. Kjekk utstilling med mye gromt, bla X6 M I Concours d'Elegance gikk 1 plass til en gammel 6 serie som fikk 266 poeng, jeg fikk 265 poeng EN SMULE irreterende, men vant peoples choice og det er jo en kjekk premie å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 så ganske så blank å fin ut den E34`n din Kjipt å tape med ett poeng... Ingen bilder av 6 serien som vant da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 BMWPower: Du har glemt å sladde skiltet ditt. Da faller jo hele poenget bort ved at du har sladdet d på alle andre bilder av bilen Fort deg å fiks på det før noen quoter deg og bildene BTW: Jeg kom sent og fikk ikke sett entèen din, men måten du kjørte vekk på var i hvertfall konge! Forresten: Er det en M5 E39 der med panseret oppe? Hvem har den? Noen som har link til bilen hvis han er medlem på forumet her (noe jeg går ut ifra). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Ah, der var det jo mye flott, hadde vært kjekt å vært der. Og gratulerer med people's choice, ser jo strøken ut M5en din der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan maskinist er det i X6 M ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan maskinist er det i X6 M ? 4,4 V8 twinturbo med 555hk og 678 Nm Ser ut som et konge treff med mye snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan maskinist er det i X6 M ? 4,4 V8 twinturbo med 555hk og 678 Nm Ser ut som et konge treff med mye snadder Fin å henge campingvogna bakom med andre ord. Og enda kan du dra fra en original Supra MK4 TT Så ut som det var mye gromt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 BMWPower:BTW: Jeg kom sent og fikk ikke sett entèen din, men måten du kjørte vekk på var i hvertfall konge! Hva er det han har tøffa seg med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan maskinist er det i X6 M ? 4,4 V8 twinturbo med 555hk og 678 Nm Ser ut som et konge treff med mye snadder Fin å henge campingvogna bakom med andre ord. Og enda kan du dra fra en original Supra MK4 TT Så ut som det var mye gromt der ja Det kuleste er jo at den slår M3 E92 fra 0 - 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Da var Concours d'Elegance og POWER lørdag på Jæger Sentrum vel overstått.Kjekk utstilling med mye gromt, bla X6 M I Concours d'Elegance gikk 1 plass til en gammel 6 serie som fikk 266 poeng, jeg fikk 265 poeng EN SMULE irreterende, men vant peoples choice og det er jo en kjekk premie å vinne Gratulere så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Grattis med Peoples Choice!! Var hyggelig å hilse på deg, å minst like hyggelig at du la ved et lite bilde av M5'en min også Utrolig strøken og flott den bilen din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvor kjøpte du de krokene dine til og henge felgene på veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå