Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg ny bil, skal etterhvert fikse litt på denne med bla, Hvitt lys i angeleyes, m-fanger med xenon i tåkelys, sorte grillnyrer, 19toms felger, litt senking, 4rørs eksos, sote vinduer.

Bildene er tatt med en SE 3.2Mpx kamera

62prbjc8gk90nqkk5jww.jpg

lym6y1yejenv4xx7n1ij.jpg

s3v7ia7toddoi6u1f5d9.jpg

tnv30kspvlpgcd54r7l5.jpg

dwhxv67a5uxvsgd0jjyc.jpg

m2wuufbo3u25wpf20lgu.jpg

a15ct7xc2cjl0zc2nbgk.jpg

izm3o337zh60iqkpf1be.jpg

Skrevet

Gratulerer med herlig bil. Er ikke så mange E60 med denne fargen, men jeg syns den er pen. Holdt selv på å kjøpe en helt lik, men endte opp med en svart en i 2004.. Post gjerne masse bilder og bytt for guds skyld ut de slitte skiltene.. Det kler ikke en så lekker bil som dette..! :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Gratulerer med ny bil! Hvordan er denne å kjøre? Og hvordan er draget i den?

Hvor mye bensin går det på blandet og på langkjøring? Vurderer E60 selv skjønner du.

Skrevet
Gratulerer med ny bil! Hvordan er denne å kjøre? Og hvordan er draget i den?

Hvor mye bensin går det på blandet og på langkjøring? Vurderer E60 selv skjønner du.

Den er ganske deilig å kjøre, er akkurat som en BMW skal være, draget er greit nok hvis ikke du er for kravstor, noe som du kanskje er, du har litt av en bilgarasje, drømmebilen min å i tillegg.

Bensinforbruk har jeg ikke fått målt ennå, men den er ikke så veldig ille.

nydelig bil. Digger e60. Men kossen har de klart å få så slitte skilt på en 4 år gammel bil?

Er litt usikker på det med slitte skiltet, men synes jeg husker selger nevnte at kona hadde hvert oppi en annen bil med bimmern, så de måtte bytte frontfanger, skiltet fikk sikkert riper og litt smell da.

Skrevet

kjøpte dem fra dioder.no, har lest mye bra anbefalinger om dem, det var derfor jeg kjøpte dem, finnes det noe bedre kvalitet andre steder, vil jeg gjerne ha en link.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...