Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for sist forresten! Hilsen han med "nydelig 2003 E39 525iT på Rudskogen"...

Hehe, der ern ja! Takk for sist, og din Touring har en finish som jeg ønsker å strekke meg mot. Men har da litt å gjøre... :roll: .

Fikk montert de nye baklyktene idag, som ga denne bilen nok et løft utseendemessig. Ble også opplyst at lysmodulen(ny fulgte med lykter) måtte kodes. Men etter montering fungerte alle lys uten verken koding eller skifte av modul. Så dette var jo bare morro 8) .

Prøvde også å ta av det lite pene hengerfeste idag. Men det har sansyneligvis ikke vært av siden montering. Så her må det mere tid, kraftigere verktøy & myye rustløser for å få det av :? .

c8boabkvwo9ixtzk3z06.jpg

g6eumthfepctn2o8nq45.jpg

6qu08ncgnu9y7ylfqsxj.jpg

ezw6qvkunx5ciebhsgsg.jpg

stngbe7vhwikvg6b7mws.jpg

xojstk3wkux6egwmu57t.jpg

x6ikvgd4n7f3dm0msmlu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der begynner det skjee mye alt :)

Ja tror du har litt strekke deg etter når det gjelder Henriks bil ja utsende messig, men greit ha noen alternativer se til også :wink:

Ble fint totalt sett lyktene foran og bak. :)

Ser du mangler bmwccn merke i bakruta :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags 19" felger har du planlagt for bilen? Lurer litt på å gå opp i størrelse selv, men må innrømme at jeg trives rent kjøremessig med mine 17" BBS.

Vurderte også en stund m-front til min, men har droppet det. Ønsker å bevare den original utseendemessig. Av oppgraderinger er nok Eibach stabstag kit, samt litt større bremser mest aktuelt.

Regner med at touringen din blir å se på Våler til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil, Steffan, ser ut som en bil med mye potensiale, likte den gamle Touringen din også, skal bli gøy å se den nye "live"! :)

Takk skal du ha Kai. Vi får dra igang litt organisert sosialt samvær i August syns jeg :P .

Hva slags 19" felger har du planlagt for bilen? Lurer litt på å gå opp i størrelse selv, men må innrømme at jeg trives rent kjøremessig med mine 17" BBS.

Vurderte også en stund m-front til min, men har droppet det. Ønsker å bevare den original utseendemessig. Av oppgraderinger er nok Eibach stabstag kit, samt litt større bremser mest aktuelt.

Regner med at touringen din blir å se på Våler til høsten?

Ikke lett dette med felger. Jeg syns denne modellen må ha mye kant (ihvertfall bak) samt 5 eiker e.l. Er heller ikke inter. i type jalla (les: ASA, chrom & annet skvip), så da flyr det fort tusenlapper. Og det kan du tro kona liker... :roll: .

Men skal ikke se bort fra at det handles felger hos Chrisalex i løpet av vinteren. Syns han har endel "riktige" BMW felger til salgs 8) .

Skjønner godt at du ønsker å bevare bilen i skikkelig stand. Men syns ikke det hadde vært noe problem om du hadde montert M5 fangere. Utrolig pent på E39 Touring.

Jepp, blir å se Lørdag på Våler til høsten :) .

Grattis med ny bil! Det passer jo bra med en touring med gubbefarge til deg vel..? :lol:

Nu jævlar Ragge! Vet godt hvem som er mest gubbe av oss to... :mrgreen: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her var jaggu tråden kommet! Nok en gang har du sikret deg en flott bil og E39 er ingen skam for BMW akkurat. Denne tror jeg kommer til å få alle oppgraderingene min egen smak ville gjort :) Faceliftlykter er jo selve E39, spesielt angeleyesene.

Når speiler, senking, felger, eksos og solfilm er på her, blir nok bilen et smykke :)

Bakseter regner jeg med du leter febrilsk etter i sort hud? =) Og som du selv sa, M5 bakfanger er egentlig ikke vits, den er pen den org også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å komme seg til Christalex og se hva slags utvalg han har i Garagen. Det er enormt hvor mye gromt han har. Tror våre kjære Toora T190 ville ha passet gromvognen din godt jeg.. ;):D

Syns nesten Toora felgene blir litt for stilfulle til E39. Men hvem vet, kansje jeg stiller opp på Valle i Mai 2009 med slike :P .

Når speiler, senking, felger, eksos og solfilm er på her, blir nok bilen et smykke :)

Bakseter regner jeg med du leter febrilsk etter i sort hud?

Litt usikker på om jeg skal ha solfilm. Er liksom ikke så fan av det, og legger heller de pengene i annet utstyr :) .

Og blir ganske sikkert ikke sort hud. Da blir det alt for mye som må byttes ut :roll: .

Der var vogna ja :) Gjør seg virkelig med faceliftlykter og nyrer! Meget pen :)

Takk Haug. Får du handlet deg en Touring snart du da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...