Hefner Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Tok også en av ACS kopiene, så har 3 stk til salgs hvis noen trenger :roll Tar de gjerne jeg om du drar litt i dem så de blir 19" er virkelig på utkikk etter slike felger i 19" så hører du noe så hyl ut.
Johnny86 Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Du er jaggu ikke et hakk bedre enn Jenny gitt. Er det samme toskete kjøring som hu dreiv med eller? Hehe. Men kjedelig greier Steffan. Kondolerer. Mer bedriten følelse skal man lete lenge etter.
Dr_S Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Håhå, her tipper jeg det var en som fikk høre det fra "dragen" i huset... Men fort gjort, kan skje den beste..
Kai-P. Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Kjipt det her, Steffan, men det gikk bra med deg, det er hovedsaken!
Jonner'n Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 ajaj! kjedelig.kan tenke meg at det var noen hjemme som ikke blei så imponert ja.. men men.. er jo bare litt plast og blekk, så dette lar se vel fikse.
hagenisse Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Ikke annet å gjøre når man gjør slike tullete handlinger Joda! Du kan vurdere å legge deg ned å grine, samt forbanne vegvesenet for at de ikke har bygget vei der du prøvde kjøre.
Steffan C Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 skulle tøffe deg for småjentene da eller? Hehe, var kun rådyr og pensjonister på skogstur i det område jeg kjørte ut, så lite småjenter å kjekke seg for . Ellers så har jeg fått fikset litt på en gammel M fanger jeg har hatt liggende. Var endel sprekker og feil på den, men har fått den sånn passe i orden. Problemet er plass å lakke på denne årstiden. Uansett har den blitt grei nok sånn midlertidig. Ny fanger med riktig lakk (venter i spenning prosjekt34 ) kommer på utpå vårparten .
R Andersen Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Kjipe greier, men har du ikke lært noe av kjøringen på BMWCCN-treffene...
Thomaz Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Ikke annet å gjøre når man gjør slike tullete handlinger Joda! Du kan vurdere å legge deg ned å grine, samt forbanne vegvesenet for at de ikke har bygget vei der du prøvde kjøre. Hehe det er å en mulighet
Steffan C Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Stemmer det Gunnar, nye vaskerommet. Jeg lakker uti grasjen, og bærer fangeren inn etterpå . Haha Ray, tror jeg får stille i alt. spor heatet i år. Har jo ikke noe problem med idealspor kjøring .
Richie85 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Dette var synd Steffan! Vært uten internett en stund nå p.g.a flytting, men er back in business nå! Det kunne gått så fryktelig mye verre enn plastikk og forstillingsdeler! Så bra du tar det med godt mot;)
Steffan C Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Hvor tørst er et slik lokomotiv? På langkjøring er den ikke så ille. Hjem fra Våler -08 lå jeg på 0,9L på mila. Men små/bykjøring er den ikke så snill, ligger da på ca drøye 1,5L/mil . Sånn ellers så har jeg fått på den "nye" fangeren. Best. nytt endeledd samt endel plastikk som kommer på mandag .
Anbefalte innlegg