Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, hadde ikke trodd at jeg skulle kjøre så mye med den. Får jo ikke med hele fam., så er ikke akkurat bruksbilen denne :P .

@Ralph: Kommer på til Tirsdag 8) .

ahh, det blir nok konge !

minsunner deg det :((

men men.. sånn er det å flytte hjemme ifra ;o tilbringer første natta i leiligheten i natt =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjøp mye blomster imellom tiden ;-).

Ja, viktig ikke bare handle til bilen :lol: .

ahh, det blir nok konge !

minsunner deg det :((

men men.. sånn er det å flytte hjemme ifra ;o tilbringer første natta i leiligheten i natt =)

Er spendt på resultat ja. Morro og få seg sitt eget sted å bo da, samt ganske mye bedre ivestering enn bil :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så små vinterhjul du har da? :D

Ble pent det der Steffan, men jeg trodde ikke man kunne sandblåse alufelger jeg? Sikker på at de ikke ble glassblåst?

Har et sett selv som sårt trenger lakk :(

Hva var planen på tirsdag når vi skal på Kepler? Jeg går av vakt kl 07 i byen, skal jeg bare møte deg der oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på litt mer kvalitet når det gjelder vinterdekk i år. Men håper å skaffe kvalitetsdekk til ACS kopiene til neste vinter 8) .

Helt sikker på at det ikke er glass som ble brukt. Ikke noe problem å bruke sand, men blir kansje litt ekstra grove etter blås ift. glass. Men ser ikke antydning til det etter mye grunning og lakk :) .

Regner med å finne ut av det i løpet av dagen, så vi avtaler på styremøte i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fortsatt like fornøyd med 540i'en Steffan..? Må ærlig innrømme å si at jeg blir mer og mer svak for V8. Lyden jeg har i Chevroleten er jo helt fantastisk. Er motoren holdbar, hva med girkasse? Nå som du har klart å stifte litt bekjentskap med E39'en, del gjerne litt erfaringer med meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Saltkjelen: Er absolutt fornøyd med 540'n. Virker så langt som en meget god motor, og har ikke noe å utsette på gearkassa. Har jo bytta endel på kjølesystemet, men det er jo et problem på div. andre BMW'r ved denne km stand og alder.

Lyden er digg ja, men skulle godt hatt litt mer lyd fra eksos. Så blir nok noe oppgradering der til neste år 8) .

Sleng ut bilde av hvordan det ble med solfilm da! :)

Bilen står der oppe enda. Ble ikke ferdig før kl 17, så da ventet jeg med hente den :P .

Blir spennende imorgen, og bilder kommer da :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, den var jo blitt voldsomt lekker den doningen din nå da steffan :)

likte de felgene ihvertfal :)

Du får si ifra en dag du er i Kudal traktene da, så får du svinge forbi å ta en titt... hehe

Anders(han som prøver å forsvare familieæren på Gokart kjøringen :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...