rommis Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hvis mobilen er borte så er det ikke rart jeg ikke fikk noe svar Har du de gamle lampene til Touringen liggende eller?? Har endelig blitt BMW eier igjen - E39 nr. 6 ble kjøpt på fredag, men den har gule blinkers rundt hele... HAT!! Blitt sinnsykt fin den bilen din nå - felgene passet bilen bra syntes nå jeg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kanon flotte Touring dette her:)Likte dei nye felgene:) Eg har nesten like,berre 20":) Husk å bone dei godt så ikkje bremsestøv å div får feste seg så godt:) Takk, takk du. Går ikke mange dagene mellom hver gang de vaskes, men skal få tatt en skikkelig runde på de i løpet av helga . Kan jeg komme innom deg en dag å få nullstillt serviceindikator? =) Det skal vi nok få til, og kansje ifm. årsmøte på Søndag? Hvis mobilen er borte så er det ikke rart jeg ikke fikk noe svar Har du de gamle lampene til Touringen liggende eller?? Har endelig blitt BMW eier igjen - E39 nr. 6 ble kjøpt på fredag, men den har gule blinkers rundt hele... HAT!! Blitt sinnsykt fin den bilen din nå - felgene passet bilen bra syntes nå jeg da!! Er online på tlf. igjen nå Stian . Men har desverre solg de gamle lyktene. Så dine feriepenger går da til nye Hella lykter . Er det orginalt xenon på din "nye" E39? Hvis ikke, så blir jo ikke Hella så veldig dyrt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Der var du ja Feriepengene gikk nok til thuja hekk, tak over terrassen og resten må nok gå til ferie er jeg redd for (hvis ikke må jeg nok sove i garasjen sammen med bilen...) Den har original xenon, så får se hva det blir til - får vel bare smøre tålmodigheten og kjøpe en ting av gangen i løpet av sommeren tenker jeg Har allerede bestilt 50mm senk, og kjøpt meg noen 18" M5 felger (midlertidig) til jeg får råd til noe med skikkelig kant Må få sett ordentlig på børsa di en dag da - E39 er en nyyydelig bil, og med V8 på toppen av det hele da så... får drømme litt til før det blir 540 på meg tror jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Hvordan går det med denne karen og ikke minst bilen? Skjedd noen oppdateringer siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Nice bil du har fått deg Steffan blir skikkelig misunnelig av å titte på bildene her Satse på at jeg får sett den live en dag. Veldig lenge siden jeg har vært her inne, alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Lekker tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 utrolig lekker bil! når kommer det m-bakfanger og nytt eksos? kan tenke meg at den lyden vil være helt vill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 heisann.. du har ikke hatt noen tanke om å selge bilen da? I tilfelle er jeg intressert. Nydelig 540 du har.. Er vanskelig å finne 540er tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 En fugl fortalte meg at Steffan har nye hjul for sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Han kjøpte nye vinterfelger, sommerhjula er de samme såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Hei hei Bimmers venner . Er jo bare å beklage for ikke å ha svart på en stund. All tid (og peng.. ) om dagen går til utbygging av hus, så bilinteressen har blitt satt litt på vent. Bilen fungerer utmerket, og har gjort det gjennom hele vinteren. Største utfordringen har vært bakkeklaring (men det kan jeg jo skylde meg selv ). Litt har jo blitt gjort da. Fått inn Defa WarmUp, xenon i fjernlys og har ikke Vertini felgene lenger . Visste ikke at du pratet fuglespråk HP... Skal få postet noen bilder i løpet av helga. Da skal den shines godt & få sommerhjul på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Da er det bare å vente i spenning altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Da fant jeg litt tid til go-bil'n. Bytte av inneskjærmer (bakre) foran, ny spylevæske pumpe og en skikkelig vask er utført . Fikk også montert sommerhjul, som er "nye" for året. Breyton Spirit i 9x19" & 9,5x19" ET 18 rundt om med 245/35 & 275/30 ZR 19" Falken FK452, som ble handlet av Hansee i vinter. Har forøvrig 15mm spacer foran, som går AKKURAT (mulig jeg må ned til 10mm..), og gjør look'n helt perfekt! Rett & slett grisefornøyd med dette felgoppsettet på Touring'en . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Grattis Steffan! Ser bra ut! Nå er det jo nesten for ille at jeg har solgt 7ern. De gjorde seg jo godt sammen fra før, og nå med samme felger også hadde det vært perfect match. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Thx Gønner! Synd vi ikke rakk en shoot før du solgte, men tipper du (& gjeita) er fornøyd med bil bytte . Har selv kikket endel på 1-serie i det siste, frister litt med en litt nyere BMW. Men oppi alt bygginga, så beholder jeg nok denne en stund til, kongebil & dra henger med . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg