Gå til innhold

Amper Stemming på Bimmers.no

OleEven
 Share

Anbefalte innlegg

er mye slengkommentarer i ny og ne, men jeg blir fyrt som her i en tråd, der en ber om hjelp, så svarer jeg, så skriver han, ingen som har peiling, så svarer flere det samme som meg, og han skal prøve, får det ikke til, og maser igjen, når det står svart på hvitt, så må enda flere si hva han skal gjøre, får tilbud om hjelp og diverse, men syter fortsatt, det er provoserende! ;-)

hehe... men litt artig tråd dette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du får komme deg på frikjøringen på Våler til høsten, så skal vi se hvem som blir liggende bak :)

He he joda prøver henge med jeg. Bestilt mye nytt understell men dessverre litt lite hk forhold til deg. Klarte SteffanC kan kansje jeg også øyne et lite håp. Svidd av noen store i oppgraderinger bare idag og forsatt noen mnd til, he he :wink::twisted::wink::)

Kansje du kun bare ser denne, he he :) :

2xojjnmavm7f6ff2tr0k.jpg

EDIT:Blir som tyrefekting dette, he he :wink::):evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han skal prøve, får det ikke til, og maser igjen, når det står svart på hvitt, så må enda flere si hva han skal gjøre, får tilbud om hjelp og diverse, men syter fortsatt, det er provoserende! ;-)

Virkelig provoserende synes først det blir før slike trådstartere du refererer til, endelig får ting til, og den eneste måten man skjønner det på er at alt blir helt stille fra den kanten - dvs. man "glemmer" å takke dem som har brukt tid til å detaljforklare for at han skulle få det til. :roll:

Forøvrig må jeg innrømme at jeg ikke legger så veldig mye merke til amper og dårlig stemning - det er kanskje fordi man lærer seg å sirkle inn hvem som står for den dårlige stemningen, og styrer unna tråder de er aktive i. Kanskje et større problem for mer sarte sjeler enn megselv, siden de kan velge å holde seg borte fra hele forumet, ikke bare enkelttråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nesten så jeg syns synd på Glenno etter å ha lagt ut det bildet der nå. :lol:

Skal være enig i at det er mye negativ skriving i hverandres tråder, spesielt i prosjekttrådene (jeg er ikke noe unntak selv til tider) men denne tråden her blir jo bare ironisk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo hende eieren syns den er fin, og da er det meget "destruktivt" å slenge dritt om hvor stygt det ser ut.

Selv om personens spør etter meninger om bilen, så er det jo i hovedsak skryt for det han har gjort han er ute etter, ikke drittslenging. :wink:

Heller la være å kommentere i slike situasjoner. :)

Å komme med råd og tips til ting som kan forbedres eller endres på er greit, men å komme med en kommentar om hvor stygt det ser ut og hvor hjertelig gjerne man skulle likt å se bilen fyke utfor et stup eller kjøres over av en bulldoser blir for teit. Morsomt for de som leser det og er med på diskusjonen, men for den som eier bilen/tråden er det ikke noe morsomt i det heletatt. Ikke minst ødelegger det tråden på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo ikkenoe om du ligger foran meg, sperrer ikke noe sikt allikekvel! :)

Ser jo langt frem, bare å se under bilen din det ;)

He he ja viktig se det positivt og alt dreier seg ikke bare om være best men ha det gøy.

lurer på om jeg kan parkere under der? :-P greit skjul hvis det blir regn på treff :-) kan grille eller noe i ly for regnet ;-)

Skikkelig dårlig gjort å mobbe eiere av terrengkjøretøyer. Kanskje det bratt og glatt opp dit han bor. :D

Ja faktisk hender det at det er greit med litt høyde der hvor jeg kjører men velkommen intill videre søke ly ///Mysild :wink:

Haha, nesten så jeg syns synd på Glenno etter å ha lagt ut det bildet der nå. :lol:

:lol:

He he joda la opp det litt selv her så det skal jeg tåle. Senkesett bestillt og på vei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig i at det er mye negativ skriving i hverandres tråder, spesielt i prosjekttrådene (jeg er ikke noe unntak selv til tider)

Hm, du bare måtte blande deg du også? :wink:

He-he - lurer på hvilke følelser trådstarter egentlig sitter igjen med over hvordan tråden hans har utviklet seg. :P

Men som du nevner, krever egentlig prosjekttrådene at man behersker seg litt - siden personlig smak og behag spiller veldig stor rolle. Så, selv om man tenker sitt, bør man kanskje styre unna kommentarer som dette:

-Hallo, Chis Bangle designet bilen din, ikke noe du gjør kan redde den. Bare gi opp.

-Vil du virkelig ødelegge bilen med å montere de rådyre sotete lyktene du nettopp kjøpte?

-Ganske fin bil du har, selv om fargen er den eneste jeg ikke liker.

-E30 - er ikke det litt harry, da?

Generelt kan det vel sies at dersom ikke man ber eksplisitt om kommentarer, gjør det ikke noe å være litt forsiktig - selv om noen som planlegger å montere 22-tommers Tommy Sharif-felger komplett med spinners, på en stakkars E21, kanskje kan trenge litt vennlig veiledning.:)

Denne kommentaren, forøvrig, er brukt så mange ganger at den blitt ganske morsom:

-Få på litt mer senk, da!

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo hende eieren syns den er fin, og da er det meget "destruktivt" å slenge dritt om hvor stygt det ser ut.

Selv om personens spør etter meninger om bilen, så er det jo i hovedsak skryt for det han har gjort han er ute etter, ikke drittslenging. :wink:

Heller la være å kommentere i slike situasjoner. :)

Å komme med råd og tips til ting som kan forbedres eller endres på er greit, men å komme med en kommentar om hvor stygt det ser ut og hvor hjertelig gjerne man skulle likt å se bilen fyke utfor et stup eller kjøres over av en bulldoser blir for teit. Morsomt for de som leser det og er med på diskusjonen, men for den som eier bilen/tråden er det ikke noe morsomt i det heletatt. Ikke minst ødelegger det tråden på sikt.

Ja var oppe i en tråd der en noen knipset bilde av en bauer cab som var lett kjennelig reg nr og la ut. Dette hadde blitt kommentert med bl.a at eier burde gjemt seg bak husveggen og gravd seg ned eller noe.. . Personen var medlem her på bimmers og hadde ikke spurt om sin mening og syntes hele bimmers var en guttunge klubb med sånn form for kritikk og meldte seg ut. Jepp sjønner det godt med slike komenatarer og fersk på bimmers. Men folk er alle forsjellig så det må enn akseptere innen noen grenser syntes jeg.

Amper stemning syntes jeg det ikke er mere av enn det som skjeer til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Glenno: Faen for noe bullshit!!

eHM, nei.. At slike kommentarer slenges ubemerket rundt er beklagelig..link til tråd foresten?

Av ting jeg har reagert på, så er det blant annet at originalpolizei-politikken står meget sterkt her på bimmers, og virker ganske så urokkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...