///MoePower Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Den sierra'n kan ikke sammenlignes med en strøken E30 M3 i mine øyne. Tror nok flere ville snudd seg etter M3'n enn Cosworth'n. E30 M3 har nok de peneste linjene blant de der to. Og husk at det ikke er jeg som banner i kirka her nå. Helt tilslutt vil jeg bare si at det var fine bilder, den M3'n der falt veldig godt i smak for min del. Som sagt så er det den som står meg nærmest av de to.
Torek Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Dette er den bilen jeg husker best av utstillingsbilene, enda denne ikke stod utstilt, men som en "vanlig" bil på camp 1. Ble en liten prat med han som eier smykket også, så panseret ble åpnet og motorrommet beskuet. Én ting å si: Sykt. Utrolig strøken bil!
morteym Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Fin M3, får nesten lyst på E30 selv enda jeg ikke er noen fan.
Larsinnj Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Til dere som sier at sierra uten vingebilstylig ikke får folk til å snu seg etter den.. Dere tar feil! ALLE snur seg ette kompissen min's sierra 2,0L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå