Gå til innhold

Bilder av ///M3en og Sierra Coswoth

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Kule bilder og pene biler...!! :D

Likte særlig det hvor frontene står mot hverandre..

MEN...skjønner ikke denne cossie-fetishen, hadde det vært en 1.6ohc motor så er det ingen som hadde brydd seg, mens om M3en hadde vært en 316 så hadde den fortsatt snudd hoder på forbipasserende.. Det er iallefall slik jeg betrakter ulike biler..

Jeg syntes en bils eksteriør ikke skal være avhengig av motorstørrelse for å være "kul"...

Men gjerne jeg bare prøver å forsvare min egen mangel på hk :roll: hihi

så du mener att folk ikke snur seg når det kommer en vingebil? haha. da tror jeg du skal titte etter en gang til.. selv om det er 1,6 med vingebilstyling så snur jo folk seg..

jeg snur meg ikke etter noe e30m3.. ville GLEDELIG valgt en strøken vingebil fremfor en e30 hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kule bilder og pene biler...!! :D

Likte særlig det hvor frontene står mot hverandre..

MEN...skjønner ikke denne cossie-fetishen, hadde det vært en 1.6ohc motor så er det ingen som hadde brydd seg, mens om M3en hadde vært en 316 så hadde den fortsatt snudd hoder på forbipasserende.. Det er iallefall slik jeg betrakter ulike biler..

Jeg syntes en bils eksteriør ikke skal være avhengig av motorstørrelse for å være "kul"...

Men gjerne jeg bare prøver å forsvare min egen mangel på hk :roll: hihi

så du mener att folk ikke snur seg når det kommer en vingebil? haha. da tror jeg du skal titte etter en gang til.. selv om det er 1,6 med vingebilstyling så snur jo folk seg..

jeg snur meg ikke etter noe e30m3.. ville GLEDELIG valgt en strøken vingebil fremfor en e30 hvertfall

Får ikke vært mer enig. De aller fleste med litt bilinteresse snur seg etter en vingebil, meg selv inkludert. Snur meg etter E30 M3 også, det er jo disse to bilene fra 80-tallet som virkelig dominerte motorsport-bildet :)

Men om jeg skulle valgt en av de så hadde jeg fått problemer. Lyst på begge deler men tror nok det hadde blitt en M3 til slutt. Om vingebilen ikke hadde vært en RS500 da seff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt fete bilder :D av to meget råe biler..

Sku valget vert mellom en av disse hadde det ikke vert lett..

Vingebilen er den råeste Cosworthen..og M3'n din var sykt fet!.. så kunne ikke valgt mellom disse to tror eg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er dette en org vingebil?

Ble ikke de kun levert i blå, sort og hvit? El tar jeg feil nå... :roll:

anyhow.. Jeg ville iallefall mye heller hatt e30m3 el mercedes 190 2.3 16v (siden denne ble nevnt).. Skulle jeg hatt sierra cosworth ville jeg hatt sedanen. Men igjen, det er min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for flotte kommentarer. Når det snakkes om hva bil folk snur seg etter, så tror jeg at flere hadde snudd seg etter en orignal vingebil mer enn en orginal E30M3.

Det er mye pga cossien skriker det cosworth av, mens M3en er det få som ser forskjell på vanlig E30 og M3. Men for de som vet hva de ser er det jo en lett sak.

Vingebilen er orginal den, motorsport karosseri, dvs ikke takluke. Vet ikke hvor mange som er produsert med det karosseriet, men det er ikke mange. Produsert i hvit, svart og moonstone blue som denne.

Gadd ikke sladde skiltene på alle bildene, og de kan ikke ta noen for noe på desse bildene. Jeg har sladdet fjeset til "han" som kjørte M3en og skiltet så den saken er biff.

Stramvaier: Nå er bilen adskillig penere enn når jeg kjøpte den av Westeng. Det er en helt annen bil, når jeg ser tilbake på bildene så skjønner jeg egentlig ikke hva som var så "må ha" med den bilen. Felgene ødelagde hele bilen før jeg pussa de opp og polerte kanten på de. Og nå blir det sikkert coilovers så jeg får dratt den ned i grusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...