Gå til innhold

e36 m3 sladdebil nå for salg. :(


Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

Fortsetter med en 3l :) ene skal jeg sette sammen til deg nå og prøve litt.. Så får jeg se om jeg tar en omgang til me 3l.. kommer ann på kronene.. :P Visst pengene plutsli strekker til så blir det bestillt stempler og råder hos edge performance.. og en turbonetics gtk 650 turbo.. skal være godt nok til og skremme ut tett på 700 kanskje på etanol..

Kjøpt K-sport brekk hos Morgan.. Venter på å få vite om Morgan kan fikse meg opp med noen 4 punkt seler fra K-sport også..

Å bare for og toppe meg selv og galskapen så vurderer jeg og bestille meg K-sport bremser bake og.. Men får se budsjettet.. (som sprakk for 60 000 siden)

Hvilken kasse var du tenkt og bruke på m3 motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortsetter med en 3l :) ene skal jeg sette sammen til deg nå og prøve litt.. Så får jeg se om jeg tar en omgang til me 3l.. kommer ann på kronene.. :P Visst pengene plutsli strekker til så blir det bestillt stempler og råder hos edge performance.. og en turbonetics gtk 650 turbo.. skal være godt nok til og skremme ut tett på 700 kanskje på etanol..

Kjøpt K-sport brekk hos Morgan.. Venter på å få vite om Morgan kan fikse meg opp med noen 4 punkt seler fra K-sport også..

Å bare for og toppe meg selv og galskapen så vurderer jeg og bestille meg K-sport bremser bake og.. Men får se budsjettet.. (som sprakk for 60 000 siden)

Hvilken kasse var du tenkt og bruke på m3 motoren?

Okei. høres jo knall ut begge veier :wink: blir vel å bruke en M3 kasse.

kasse brukte du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

takk takk.. slikt liker vi alltid og få høre.. :=) bilen e arti å leke med iallefall og er meget fornøyd med bur og tank arrangemang.. Satte vekk jobben til to kompiser.. grei pris og han som har sveiset og styret har troli brukt maaange timer..

Gleder meg sykt til sommeren igjen og få prøve diverse nytt oppsett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...