Kentan-racing.com Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fortsetter med en 3l ene skal jeg sette sammen til deg nå og prøve litt.. Så får jeg se om jeg tar en omgang til me 3l.. kommer ann på kronene.. Visst pengene plutsli strekker til så blir det bestillt stempler og råder hos edge performance.. og en turbonetics gtk 650 turbo.. skal være godt nok til og skremme ut tett på 700 kanskje på etanol.. Kjøpt K-sport brekk hos Morgan.. Venter på å få vite om Morgan kan fikse meg opp med noen 4 punkt seler fra K-sport også.. Å bare for og toppe meg selv og galskapen så vurderer jeg og bestille meg K-sport bremser bake og.. Men får se budsjettet.. (som sprakk for 60 000 siden) Hvilken kasse var du tenkt og bruke på m3 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fortsetter med en 3l ene skal jeg sette sammen til deg nå og prøve litt.. Så får jeg se om jeg tar en omgang til me 3l.. kommer ann på kronene.. Visst pengene plutsli strekker til så blir det bestillt stempler og råder hos edge performance.. og en turbonetics gtk 650 turbo.. skal være godt nok til og skremme ut tett på 700 kanskje på etanol..Kjøpt K-sport brekk hos Morgan.. Venter på å få vite om Morgan kan fikse meg opp med noen 4 punkt seler fra K-sport også.. Å bare for og toppe meg selv og galskapen så vurderer jeg og bestille meg K-sport bremser bake og.. Men får se budsjettet.. (som sprakk for 60 000 siden) Hvilken kasse var du tenkt og bruke på m3 motoren? Okei. høres jo knall ut begge veier blir vel å bruke en M3 kasse. kasse brukte du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Bruker m3 kasse... Har 2 stk.. Men den siste er ikke for salg.. har en følelse på at blir det motorbygg bør jeg se hvordan man kunne laget hurtig fester på kassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe, enig der er litt stress å skru av kassa. spess opp med starteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Startern=helvette... Men er faktisk helt greit på en s50.. tar 5 min og ta av innsuget.. samme hvist du popper av kjøleslangene inn på torpedoen.. kjørte av en av slangene på våler.. tok vel 30 min i regnvær og få satt sammen igjen.. meste parten av tiden gikk til å få fatt i kjøleveske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Aha. samme tid å ta av innsuget på en b28 da men. eksos og mellomaksling alt tar jo tid. kjedelig jobb å ta ut kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 fra bilen står på bukk så går det litt under 20 min å få ut kassa på m3n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Prøve og få lagt ut nye bilder her igjen snart.. Men har nå fått ordnet meg med sponsor på diverse.. slanger og diverse rør.. Hydroscand avd Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Hehe ja hjelper med bukk. fått boltene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Litt har blitt gjort og legger nå ut litt bilde.. skal lakke bilen og buret i jula.. :=) Der er fuelcell på plass.. blir lett og pent å komme til diffen.. 2 bensin koblinger fra tanken.. nedfelgt og kommer ut under bilen.. Litt vakkert laget? Så hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Stilig prosjekt...Syntes det ser veldig bra ut. blir morsomt å se den på banen til sommeren, syntes det var bra kjøring på den i fjor også jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 takk takk.. slikt liker vi alltid og få høre.. :=) bilen e arti å leke med iallefall og er meget fornøyd med bur og tank arrangemang.. Satte vekk jobben til to kompiser.. grei pris og han som har sveiset og styret har troli brukt maaange timer.. Gleder meg sykt til sommeren igjen og få prøve diverse nytt oppsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Helt Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 tøft Hvor stor der den fuel cellen din? liter/gallon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 CA 60 liter tror jeg det er.. skumfyllt.. kjøpes på amerikanske bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå