Gå til innhold

e36 m3 sladdebil nå for salg. :(


Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke veid nei.. men garantert lettere enn før.. all lydisolasjon og asfalt matter og slikt piss er borte vekk.. og platene er meget tynne.. Tror vekte på bilen er slanket iallefall 100 kg kontra vognkort vekt.. Bare setene fra interiøret er jo grise tunge... Men en kilo fra eller til merkes vel neppe med den nye motoren,. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.. se om får legget ut mere bilder snart.. drevet med å sette inn dashn og trekke kabler i dag.. urk for et makk.. Skal på jobben til en kompis i morra og stjele alu dørk plater.. benke dem litt så dem passer fint å så lakke dem å.. :=) Sote filmen på rutene e på tur bort å så buret skal vises litt bedre..

Var å innom autotrim rett før jul og han står å tripper og venter på s50n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tatt så mye bilder fra dagen i dag da men.. :P

Hel å pen

u27ie2zo1d5t2r203uie.jpg

Der reiste fronten

nvmw2dj3t8ckisi1sm0g.jpg

Tomt å trist..

g2nceuxkcbmmp07rfjic.jpg

Ferdi stroppet på palle og kjøres til trondheim av en kollega i morra.

cn8nilx7ku0enyiwb8bk.jpg

Så nå kommer dette til og avhenge litt av gutta på Autotrim men regner med dette skal gå kjappt.. :) Ellers til neste helg så er det kabel nettet som skal gjøres ferdig og så skal jeg forhåpentligvis ha besøk av en kar som skal godkjenne bur å stoler og belte fester så jeg får løps lisenses på bilen.. Hadde håpet litt på å få kjørt et is løp sammen med garnes gutta visst de kan skru seg i sammen noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Joda.. Skjedd en del men har ikke vært her innpå og oppdatert.. Motoren med nye innmaten er vel snart montert i trondheim tror e.. Ellers har beltene til min bil og gs sin m3 kommet med fly fra kina.. ;) slå den.. :P ny front er kjøpt.. Så skal prøve og ta en update til helga.. Da satser jeg på stoler og belter er ferdi montert og bilen ferdi så det er kun motor som mangler..

Ellers har jeg snakket litt med en av tuning gutta til bjørnstad og skal bestille meg et electromotive innsprut.. Satser på 600+ på e85 motoren skal tåle hmm en god del over dette.. Så blir vel egentli den kulelagra gt35n som blir korken her.. Skal legge ut video av oppstart og benking når vi kommer dit.. ;)

Noen som har noen tanker om sideeksos forresten? Må si det frister litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...