Gå til innhold

e36 m3 sladdebil nå for salg. :(


Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey jørgen.. :)

Jepp var e som snakket med han.. Tenkte å prøve å få ferdi bilen skikkelig no.. Har jo hatt fyring på den og kjørt på ruller.. Ble bra tall.. Men har større tro nå med denne manifolden og et electromotive tec gt sprut.. pluss coil pakke..

Skal ha barnedåp til sønnen min 16 mai så aner ikke om e skal kjøre i mai men vet e skal på gatebil i juli tenkte e.. Må bare få ferdig ny bussen også.. :)

Solgte semi trekkeren igjen også.. så nå har jeg en scania k112 1989 modells buss..

Skal du bli med han gutt til gatebil eller? Tenkte jeg sku se om jeg så han i neste uke og snakke litt bil.. blir siste uka med langtransport.. fått meg jobb som volvo penta mekanikker på båt motorer.. gleder meg til og begynne.. Få tid til og drive med litt på fritiden..

Stått helt stille på prosjektet igrunn siden guttungen ble fødd i januar.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

6u0ko2ywuvww9kqxjib6.jpg

2sdghw9hgjmzgd5ebso6.jpg

yyjfeps8jzvjhvw9pruy.jpg

9k93r40eqdsr22mjstus.jpg

8ixy4rysb996ardtlbsw.jpg

Er jo en del jobb igjen ennå men begynne og gå fremover så september treffet til gatebil satser jeg stort på jeg rekker.. muligens ikke med ny bussen men iallefall med bil.. ;) kjøpte meg en 1989 modells scania k112.. med boggi.. 3 aksler med andre ord.. 345 hk og litt vridd pumpe.. så marsja godt opp fra stavanger den.. ;) Kjørte kysten hele veien med den og brukte i underkant av 200 liter diesel.. ikke værst på de veiene e39 har og by på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått gjort litt mere.. ;) men lite bilder.. har derimot bilde av når jeg fikk tennplugg kablene jeg bestillte.. var litt i tvil om hvor lange de var og målband fant jeg ikke.. men hadde vært på kontroll med guttungen på 6mnder tidliger på dagen så visste at han var 69.4 cm lang..

Her er guttungen brukt til måleband

x2nqln25akaksznf9s4s.jpg

Så måtte jeg på gården en tur og få gjort litt jobb der å.. Endte selvfølgeli med at en slange på vogna gikk til helvette og resultatet ble slik..

umpsdwi5dkvj5oj6yol7.jpg

Vel vel.. prøve å få tatt litt mere bilder av bilen igjen snart å.. Begynner nærme seg klar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...