Dr_S Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 18 og 24 er vel ikke så jævlig forskjell, tipper de jentene har mer i hue enn han soppen.
Eksos Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Fart er jo uansett ikke så spennende.. Det som er fint er g-krefter
///Mysild Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hvor tøft er det og være 24 og henge med 3 jenter på henholdsvis 18, 17 og 18 år da? Haha Smått klemmer godt Haha, den var ny for meg! hahahaah ny for meg også
aloebiz.net Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Tviler på at han får fi##e av dem.. Han er nok bare en venninne som de utnytter for å komme seg rundt om kring
wabby Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Rips er også bær.... Men to av dem var jo ikke akuratt noen blomster for å si det slik. Kanskje like greit at de gjemmer seg bak litt soting
wabby Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 oh... Da ser han seg nok fornøyd sålenge de har puls. Kan jo hende det er god F.... i mindre pen innpakning Men tilbake til tråden: Så har vel alle vært der at de har gjort dumme ting bak rattet. Men fyren kan jo ikke akuratt være skarp som skryter var det. :S
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 haha ^^ plastpose og litt valium, så stryker vel det meste med
wabby Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Papirpose over hue med det norske flagg på... Da er det bare å sette igang og synge "ja vi elsker" samtidig.
Mexos Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 18 og 24 er vel ikke så jævlig forskjell, tipper de jentene har mer i hue enn han soppen. Hvorfor henger de da med en på 24? Jo, for "eldre" menn er sååå mye bedre enn guttene på sin egen alder lizzåm Forstår ikke hvorfor unge jenter er for dumme til å forstå at eldre menn som går etter yngre jenter gjør det pga. de ikke får noen på sin egen alder pga. de er så jævli tapere Men dette ble veldig offtopic
Azeton Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 snakker du av erfaring mexos? Den der var slem! Jeg liker litt eldre damer jeg.. de som kan sakene sine
Mexos Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 snakker du av erfaring mexos? Hehe, er jo ganske lett å se at de "kule" gutta som står utenfor ungdomskolen med 240'ene sine ikke akkurat er drømmen til de på 24 Har ingen erfaring med hverken å kuppe smårips eller moden vin
Ågedal Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Hehe, er jo ganske lett å se at de "kule" gutta som står utenfor ungdomskolen med 240'ene sine ikke akkurat er drømmen til de på 24 Har ingen erfaring med hverken å kuppe smårips eller moden vin Word! Sånn har vi hatt det her hjemme også i alle år.Fyfan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå