Gå til innhold

Matsi Sin e36 320i.. Solgt.


matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen: En BMW (e36) 320i sedan m52 1997mod, registret som 96 mod..

Bilen BRUKES. står ikke bare å samler støv.:P det er jo BARE en 320. man kan det gøy med bilen for det om (=

¤originalt skinn interiør.

¤soltak

¤ASC (antispinn)

nf57bxxfgo9k23crcfu9.jpg

658u82ebenbkveceebj8.jpg

ftdp5xt1tgkrml69nakb.jpg

hml8jnysqpqriktxsn2k.jpg

det som skal gjøres/har blitt gjort..

Felger (X) hvite motorsport felger.

Effektannlegg ( )

senking (x) bilstein B10 60/40

///M Fangere,skjørter ( X )( )( )

///M Speil ( )

Svarte nyrer (X) må lakkes på nytt

///M side lister utpå bilen (X)

Baklykter røde og sorte&/grå (X) sota røde og sorte

For blink (X) sota te grå aktig

sideblink Sorte (X) Sota

Tåkelykter (X) crystal clear smoked

soting/toning (X)

Xenon alle lys (X)8000k i grøft,6000k i fjern og 10000k i nær.

Bakrute senker ( )

Øyelokk (X )

Stoff matter (X)

Ny grill ramme ( X )

takker for kommentarer på bilder.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nej den skal lakkes.. må bare somle meg til det.. må nesten lakke fangeren også siden den ser ikke ut en plass.. stein sprut osv.. skal lakke litt i sommer tenker jeg.. panser den som du setter nyrer i og fangeren forran.. så kommer det nok M fanger etter hvert når jeg har råd til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nej skal ikke ha de helt svarte.. jeg skal ha grå sorte.. de som er litt tona.. de er vel heller grå.. så skal jeg ha sorte på siden.. hehe.. åsså har jeg egentlig tenkt på ikke hvite men litt mørkere lissom gråe siden det ville vært fint på svart bil.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oransje.. nej off.. men men.. det er jo smak og behag.synes det er litt teit å bygge bilen sånn som andre vil at den skal se ut.. :P gjør sånn jeg har tenkt hele veien jeg.. :P

men bare kom med flere kommentarer dere andre her inne:P gi meg tips.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update..;) i dag skjedde noe ikke fullt så gøy da.. en svart liten jævel på 4 bein løp over veien(katt) når jeg kjørte.. lagg vel i 80-90km/t. så hørte jeg bare det smalt forran i bilen så, så jeg i speilet.. å der sto en katt å så skremt rundt seg før den løp inn i skauen igjen.. "FAEN" :x:evil: tenkte jeg bare.. så hører jeg en skrape lyd rett etter det skjedde.. så stoppa jeg med en gang for å gå ut å se hva det var.. å tror du ikke den leppa jeg hadde på til original fangeren knakk og sprakk flere steder.. :shock: HELDIGVIS ikke noe skader på fanger :? så den største delen hang bare i ett feste.. så den ble bare dratt hardt av å kasta inn på skauen.. for det var jo ikke noe å fikse.. :( så hadde jeg ikke noe å skru med til å ta den minste biten av leppa :roll: så den blir å ta av i morra.. Men folk må bare si i fra hvis de har ei leppe til original fanger de vil donere vekk.. :P hehe

har ikke råd til ///M fangern enda.. så derfor er det litt bedre med leppa.. eller det var bedre med leppa.. hehe... er bare glad den ikke traff hjula så jeg hadde gått av veien eller noe siden veien er litt liten der det skjedde.. hehe pluss at det kom en bil i motgående da det skjedde.. eller den var vel på siden av meg da...

men men.. sånn kan det gå. bare gla det ikke gikk værre.. :P:wink:

I morra skal også felgene av :roll::cry: bilen skal på EU-godkjenning da.. så med tanke på at det nesten ikke er spor i dekka så tar jeg de av.. å setter på de gamle.. :(

slenger med et bilde rett etter det skjedde..

0a6y4rsggo5e70oot3rk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...