matsi Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 hehe.. vet det ikke er mange inne på denne:S hehe men men.. takker for tips mysild.. hørt noe mer om ringene ? tenker med dempere.. så flere må gjerne komme med senk de vet om som er bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 nei, faen.. har purra som et svin... men hvis jeg ikke får de til før treffet, får du de billigere hehe... må du ha dempere? da må du nok langt ovr 5000! uorgianle bmw dempere koster omlagg en tusing per stk i snitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 fant fant fant!!! http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33253.jpg SU15N056 Senkesett m/dempere E-36 6-cyl.06/92- 60/30mm Pris 3.737,50 kr. (2.990,00 kr uten mva) 7.0 på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 haha... de suger sikkert da.. eller vet noen eller du noe om de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 supersport er kurrant det... bedre en org og jamex! sikkert ikke bilstein men for din lommebok er det nok bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Savner større størrelse av avatarbildet ditt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Savner større størrelse av avatarbildet ditt jeg gris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Bah! BMW og babe, slår aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 liten update ettersom at våren sniker rundt her. Sommer skoa er ikke på men kunne ikke dy meg her forrige uke. da fikk bilen seg en god vask og lakrens etter fulgt av polish og caranuba voks:) Blei veldig fornøyd med dette har faktisk ALDRI sett den så bra i lakken før.. borsett fra alle steinsprutene:( her er i hvertfall noen bilder fra rundt omkring i arendal/grimstad området:) ikke beste kvalitet med mobil og et dårlig digital kamera da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 se det ja... hjalp jo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Etter bimmerstreffet 19.april så røyk faktisk den ene siden med angeleyes. kjiipt så da var det bare å få bytta te bake te park lys pære igjen. jaja sånn går det.. Her er noen bilder etter jeg fikk xenon med angel eyes og uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Da har jeg gått for bestilling av senke sett også.. det gikk på Bilstein B10 60/40. Fant ut av at en av bak fjærene var knekt så da bestilte jeg det. har også bestilt tårnstiver forran og bak som skal på samtidig som senk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 du skulle heller brukt de pengene fra tårnsitvere til m-tech da men det er mest for utseende de avstiverene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 nja nå kjøpte jeg det uansett.. samme som du har forran hvertfall og samme merke bak også.. hehe. MEN Angel eyes!! de er gåene.. S: den ene siden gikk på vei hjem på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå