Gå til innhold

Matsi Sin e36 320i.. Solgt.


matsi
 Share

Anbefalte innlegg

hehe... skal nok klare å finne ut hvor og hvilke ved å leite, men gidder ikke ATM :-P

joa, men som sagt, du vil ikke ha noen felger som skiller seg mer ut på bilen din? kanksje noe 5 eika litt "grovere" felger... da m-tech felgene, i mine øyne har en tendens til å "forsvinne"

(med mindre du lakker dem hvite ^^ haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44286.jpg

disse passer nok din bra! ;-)

Alu.felg 8*18" ET35 GS goldline (kun foraksel)

Pris 1.330,00 kr. (1.064,00 kr uten mva)

0 stk på lager.

Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Ordinær pris 1,662.50 kr (inkl. mva)

Info:

felg til foraksel ca 60mm polert kant

Denne felgen kan kun bestilles sammen med T252R ( felg for bakaksel)

OG

Alu.felg 8*18" ET35 GS goldline ( kun bakaksel)

Pris 1.330,00 kr. (1.064,00 kr uten mva)

0 stk på lager.

Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Ordinær pris 1,662.50 kr (inkl. mva)

Info:

felg til bakaksel ca 80mm polert kant

Denne felgen kan kun bestilles sammen med T252F ( felg for foraksel)

elelrs, kan disse være noe?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5404.jpg

personlig vilel jeg godt for de i gull! hadde vært dritnice!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ikke tenk på innpress og senkene din, da du må kan ha 225/40/ eller 235/35 på uten at det skal subbe i det hele tatt... jeg hadde 235/40 et35 på 17 toms, det var trangt bak, men de gikk fint... null usbbing, og så lenge du har nye dempere og fjærer, kan du sikekrt kjøre i 2 år før du trenger uroe deg for subbing ;-)

og dette var nexen dekk, og de er veldig rette i kantene.... kjøpe du nankang etc, som er runde i endene, slipper du det problemet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/44286.jpg

disse passer nok din bra! ;-)

Alu.felg 8*18" ET35 GS goldline (kun foraksel)

Pris 1.330,00 kr. (1.064,00 kr uten mva)

0 stk på lager.

Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Ordinær pris 1,662.50 kr (inkl. mva)

Info:

felg til foraksel ca 60mm polert kant

Denne felgen kan kun bestilles sammen med T252R ( felg for bakaksel)

OG

Alu.felg 8*18" ET35 GS goldline ( kun bakaksel)

Pris 1.330,00 kr. (1.064,00 kr uten mva)

0 stk på lager.

Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Ordinær pris 1,662.50 kr (inkl. mva)

Info:

felg til bakaksel ca 80mm polert kant

Denne felgen kan kun bestilles sammen med T252F ( felg for foraksel)

personlig vilel jeg godt for de i gull! hadde vært dritnice!!!

Kunne virkelig tenkt meg disse.. men vet ikke om de passer og litt kjedeligt å bestille de åsså passer de ikke .. :S :P hehe. men e å cise skal prøve hans felger. de er jo 18 de også med 225/40/18 8" ET40 å er det mye å gå på da .så blir det Goldline tenker jeg.,. :P hvis ikke blir det 17. hehe. nå skal bilen på godkjenning i mårra også;) Alt er klart. 4hjulskontrollen var grei, verkstedet har skervet på den lappen jeg printa ut her. å dekk subber ikke ved fult rattutslag. nå må jeg bare pille ut xenon. :S :P men tar bare ut fra fjern. ikke nær. satser på de ikke sier noe på det. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo nær de skal si noe på... fjern og grøft er jo "lov" da disse kun er tent ved tilfeller med dårlig lys... nærlyset som blender møtende biler ;-)

men den lille senken du har, kan du bare bestille med en gang! men som jeg sier, kjøper du nankangdekk, som er "runde" på endene, er det ikke noe problem... da komemr du innforbi uansett... jeg hadde mer senk en deg, med 17 235/40 "firkanta" dekk, og de subbet ikke... så bare peis på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bilen godkjent med senkesettet også. null problem med tysk TÜV papir:) han kikka bare på nr på fjærene litt på demperene. å det var det.. kikka ikke på lys eller hjula eller noe heller :P greit det :) ingen kloss som jeg måtte kjøre over heller .. :) deilig å være ferdig med den delen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var det kommet "nye" sommersko på bilen. må si meg ganske fornøyd med resultatet. :) nå skal jeg bare bestille nye m logoer og senter emblemer;) så tenkte jeg å opplakkere di i samme farge igjen til vinteren;) tror de er litt skjeve så det skal også fikses. ;)

felgene er 7 1/2 og 8 1/2. åsså skulle de visstnok være originale i følge selger;) fikk på 215/45 forran og 235/40 bak. det ble greit. ikke noe subbing eller noe(= kom med kommentarer. har også gul sota fjernlys glassa også. :P er selv fornøyd med resultatet der også.. litt dårlige bilder, men kommer bedre i løpet av dagen eller i morra.

5uqffefa5gjhrlz0mpf1.jpg

fq2q9ai6rikbczo75824.jpg

a090y3oel4izc0etjrxb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope faktisk ikke .. :P jeg har tenkt på det med hvite felger før jeg så mr.mysild sin med hvite felger.. :o:P åsså fant jeg noen som var lakkert som jeg likte godt også.. :P hehe. synes det ble så bra i hvit så de blir nok hvite. å på grunn av felgvalget blir det nok. litt "GT" stuff snart.. må først bytte noe forringer bak:P så blir det nok mfanger med rieger gtleppe eller splittere og gt vinge. skjørt, speil og side lister med motorsport merke i. :P får se å mye jeg har råd te nå etter jeg har bytta forringene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...